Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja want er bestaan naast Pieter geen fatsoenlijke andere dj's in het genre :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Ja want er bestaan naast Pieter geen fatsoenlijke andere dj's in het genre :P


Dat is zeker waar :P maar voor luisteraars is niks mis met PP(denk ik dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:44 
 
Hardtraxxer

Wat is deze! :') :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?

Volgens mij kijkt 90% naar de producers.. (Kom maar met dat gebash) :lol:


Kan je alsjeblieft is ophouden met het de hele tijd erbij halen van Theracords of dergelijke shit.. Want dat slaat totaal nergens op! Heeft ook niks met deze track te maken... Zulke opmerkingen zijn nog triester dan het gebash op deze track..


ot:

Niks voor mij deze track :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?

Volgens mij kijkt 90% naar de producers.. (Kom maar met dat gebash) :lol:

Je snapt er ook helemaal niets van hè. De reden dat mensen hier van The Machine en Theracords houden zijn juist omdat ze muziek maken die ze wel iets doet, en dat is dus niet dit soort ongeinspireerde troep. Als The Machine en Theracords dit soort muziek zouden maken, zouden de meesten er ook niet zo positief naar kijken. Maar das een kwestie van oorzaak -> gevolg, misschien een beetje ingewikkeld voor je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...

Als tracks continu weer dezelfde elementen bevatten, zoals synths en kicks, constant hetzelfde riedeltje worden.. dan vind ik dat je het best ongeinspireerd kan noemen ;) Vind het namelijk letterlijk een gebrek aan inspiratie als artiesten niet vooruitstreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...

Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.- En wat JEFSKIII betreft, gun een ander ook eens 'de autist van de week' award man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Spobbertiet schreef:
Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...

Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.-


Als het een remix is van Punani vind ik dat om een of andere manier niet zo raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maximum schreef:
Spobbertiet schreef:
Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...

Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.-


Als het een remix is van Punani vind ik dat om een of andere manier niet zo raar.

Ik zeg ook niet dat het raar is, maar de inspiratie is ver te zoeken. Lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Idee is leuk, alleen kicks zijn matig. En classics moet je niet remixen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want? Het was bij het orgineel ook de essentie van de track, de vocal in combinatie met de kick. Bovendien vind ik het vrij kenmerkend voor Psyko Punkz. Qua opbouw doet het me ook denken aan Techno Prime remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
En classics moet je niet remixen vind ik.


Ik ben altijd wel benieuwd hoe een klassieker klinkt als ze hem in een nieuw hedendaags jasje stoppen. Het hoeft niet persé slecht uit te pakken hoor, luister maar eens naar Tuneboy - Dirty en de Wildstylez remix ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

psyko punkz boeien me de laatste tijd echt heel weinig, ook dit is niet echt iets waar ik op zit te wachten... maaaaaar, ik moet eerlijk toegeven dat ik de intro opzich wel lache vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Worden jullie niet moe van je zelf soms. Er zijn mensen die het niet leuk vinden, gelijk komt er een heel gezeik van mensen die het wel kunnen waarderen op de mensen die het niet kunnen waarderen. Kunnen jullie niet fatsoenlijk discussiëren ipv constant zaken erbij te halen die er niets mee te maken hebben. Iedereen is hier voldoende in staat om zijn eigen mening te verspreiden. Waarom gelijk zo overdreven doen als de reacties overwegend negatief zijn.

Ik vind het overigens best een leuke plaat. Valt me reuze mee na alle reacties hier gelezen te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Spobbertiet schreef:
Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...

Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.- En wat JEFSKIII betreft, gun een ander ook eens 'de autist van de week' award man.


Dan hebbe ze daar toch hun inspiratie van?

En tegen hierboven, een mening is niet dat het een stelletje ongeinspireerde ventjes zijn... Zeg dan dat je het niks vindt...

Ik heb trouwens tegenwoordig ook niks met PP...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks worden te zacht...
ik vind headhunterz no een leuke kick hebben maar dit is te zacht.
zal misschien wel een goeie base hebben maar ik mis een fatsoenlijke klap (punch)

Hardstyle hoort hard te zijn en het is geen softstyle xD
Dit is mijn eerste oordeel over de track kan pas fatsoenlijk oordelen als het in hq is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 23:23 
 
Hardtraxx Elite

Dragenser schreef:
Kicks worden te zacht...
ik vind headhunterz no een leuke kick hebben maar dit is te zacht.
zal misschien wel een goeie base hebben maar ik mis een fatsoenlijke klap (punch)

Hardstyle hoort hard te zijn en het is geen softstyle xD
Dit is mijn eerste oordeel over de track kan pas fatsoenlijk oordelen als het in hq is.


Wat heeft headhunterz hier mee te maken? En base???

Over de track: Prima, in mijn ogen niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 00:03 
 
Hardtraxxer

Dragenser schreef:
Kicks worden te zacht...
ik vind headhunterz no een leuke kick hebben maar dit is te zacht.
zal misschien wel een goeie base hebben maar ik mis een fatsoenlijke klap (punch)

Hardstyle hoort hard te zijn en het is geen softstyle xD
Dit is mijn eerste oordeel over de track kan pas fatsoenlijk oordelen als het in hq is.

Zeg dan gewoon niks..
Had hem liever door Coone ofzo geremixt willen zien, maar opzich klinkt het nog wel aardig al hadden die vocals wel wat minder gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Had hem liever door Coone ofzo geremixt willen zien, maar opzich klinkt het nog wel aardig al hadden die vocals wel wat minder gemogen.


Naar 'Go Insane' remix, nee dank je..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Maximum schreef:
Spobbertiet schreef:
Toch vinden veel, als ze een nummer niet leuk vinden, dat het ongeinspireerde troep is... Dat verschilt... Eigenlijk kan je een nummer nooit ongeinspireerde troep noemen...

Het intro is gewoon een geripte vocal met een 'kick' er onder, noem je dat inspiratie? -.- En wat JEFSKIII betreft, gun een ander ook eens 'de autist van de week' award man.


Dan hebbe ze daar toch hun inspiratie van?

Oke man, je hebt gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die intro vind ik wel lekker! Op hommel deed ie het goed bij mij! ;)
Vanaf de mid en de climax pakt het me niet meer, jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:18 
 
Hardtraxxer

XtD schreef:
JEFSKIII schreef:
Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?

Volgens mij kijkt 90% naar de producers.. (Kom maar met dat gebash) :lol:

Je snapt er ook helemaal niets van hè. De reden dat mensen hier van The Machine en Theracords houden zijn juist omdat ze muziek maken die ze wel iets doet, en dat is dus niet dit soort ongeinspireerde troep. Als The Machine en Theracords dit soort muziek zouden maken, zouden de meesten er ook niet zo positief naar kijken. Maar das een kwestie van oorzaak -> gevolg, misschien een beetje ingewikkeld voor je ;)



Ooh dus jij hebt het uitgevonden?! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeurpietjes ^^
Over klassiekers remixen: niets mis mee, maar verwacht mogelijk wel veel kritiek. Want een klassieker verbeteren is meestal niet mogelijk. Maar ik zie wel altijd dezelfde artiesten de remixen maken van klassiekers. Ik denk dat een Zany, B-Front, Thera etc gewoon slim en reeël zijn. Ze kunnen het niet overtreffen en doen het daarom ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 13:49 
 
Hardtraxx Elite

tomac schreef:
Zeurpietjes ^^
Over klassiekers remixen: niets mis mee, maar verwacht mogelijk wel veel kritiek. Want een klassieker verbeteren is meestal niet mogelijk. Maar ik zie wel altijd dezelfde artiesten de remixen maken van klassiekers. Ik denk dat een Zany, B-Front, Thera etc gewoon slim en reeël zijn. Ze kunnen het niet overtreffen en doen het daarom ook niet.


Showtek - Save The Day Again (B-Front & Frequencerz Bootleg)?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks