Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pff
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus christus ........... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dit is echt zo enorm slecht he.. Punani.. :sick: :sick:

Ik mijdt PP gelukkig al een tijdje en blijf het ook lekker doen in de toekomst. Na die heldige set op Defqon 2008 (geloof ik) is het echt direct de afgrond in gegaan (op kleine uitzonderingen na).
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weg filmpje
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Godverdomme, maken ze ongeveer de 5e degelijke track op een rij, kotsen jullie het nog steeds uit.


Degelijke track.. Flikker toch op man. Dit is gewoon een totale gebrek aan inspiratie.. Die gasten ontberen iedere motivatie om echt tijd in hun tracks te stoppen sinds ze gevestigd zijn. EN nee ik ben geen die hard raw hardstyle liefhebber of thera kontkusser..
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
weg filmpje


patrickjeb schreef:
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/222086/46878
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:56 
 
Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
PNXRMX schreef:
Godverdomme, maken ze ongeveer de 5e degelijke track op een rij, kotsen jullie het nog steeds uit.


Degelijke track.. Flikker toch op man. Dit is gewoon een totale gebrek aan inspiratie.. Die gasten ontberen iedere motivatie om echt tijd in hun tracks te stoppen sinds ze gevestigd zijn. EN nee ik ben geen die hard raw hardstyle liefhebber of thera kontkusser..


Ze hebben wel wat leuke releases op hun naam staan. En reverze anthem was meer dan goed! Dit is dan wel weer bagger
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 18:56 
 
Hardtraxx Addict

Wat is dit nou weer , :sick: :sick:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb die op hommel gehoord en dit moest wel een grap zijn :D
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie kunnen wel allemaal Psyko Punkz blijven haten maar ik vind m niet slecht haha. Brengt wel wat oude herinneringen boven!
Kan slechter in ieder geval!
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 21:35 
 

JEFSKIII schreef:
Haha, old skool feelings

Ben benieuwd, vind het wel vet zo. :worship:


Vind ook vet, jeugdsentimenten :D
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het idee is al om van te kotsen en dan heb je de uitvoering nog, inspiratieloos en afschuwelijk. :sick:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dit kun je toch niet ménen?!
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:02 
 

Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?

Volgens mij kijkt 90% naar de producers.. (Kom maar met dat gebash) :lol:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
JEFSKIII schreef:
Haha, old skool feelings

Ben benieuwd, vind het wel vet zo. :worship:


Vind ook vet, jeugdsentimenten :D


Precies :D

Als Coone een 2012 versie maakt van The Return is het helemaal compleet :p
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 23:54 
 
Hardtraxxer

Lol.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat het me meevalt
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Hadden jullie ook zo gebashed als The Machine en een Theracords artiest deze remix had gemaakt?

Volgens mij kijkt 90% naar de producers.. (Kom maar met dat gebash) :lol:

Nee want die zijn wel in staat om een fatsoenlijke kick te produceren. Dit zijn echt natte scheten in het kwadraat. Maar dat maakt ja niet uit, als het melodietje maar goed is toch? >.<
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 11:28 
 
Artiest

Waarom deze remixen? :P
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Moet zeggen dat het me meevalt


Dit dus.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel lekker
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 14:23 
 
Hardtraxx Addict

:sleep: :yawn:

Psyko Punkz boeien me sowieso echt helemaal niet meer :(
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter dan disrespect. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh wat een drama dat dit soort figuren 'ons' vertegenwoordigen bij zo'n radioprogramma :cry:
Bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:00 
 

XtD schreef:
Oh wat een drama dat dit soort figuren 'ons' vertegenwoordigen bij zo'n radioprogramma :cry:


Denk ook wel dat ze eigenlijk op Fresh, Thera moeten neerzetten en dan Stash moet draaien, dat iedereen die dat luistert het wel nog een keer gaat luistere :thumbup: :yawn: (niks tegen Pieter of Stash trouwens :P )
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks