Yoeerii schreef:
Waarom zeggen mensen altijd "Blijf gewoon van die pareltjes af" en dat soort dingen? Als het een remix is wordt de DJ toch gevraagd om de plaat te remixen? Dan probeert hij toch gewoon het beste eruit te halen. Want zo'n aanbod kan je niet afslaan, publiciteit.
Daar ligt het probleem met de meeste mensen, maar ja zo'n kans nemen is gewoon menselijk.
Ik zou t ook doen. Alleen dit is wel een iets lichter geval dan bijvoorbeeld het populairste pop nummer van het moment pakken en remixen, dan zoek je gewoon commercialisme op.
Maar blijf van een pareltje af vind ik ook zo'n loze kreet.
Alsof het origineel compleet verdwijnt of veranderd wanneer er een remix van word gemaakt.
Plus het zijn nog eens twee compleet andere genres dus je zal ze sowieso niet tergerlijkertijd horen.