Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Dimitri Vegas, Moguai & Like Mike

Track(s): Mammoth (Coone Remix)

Sample/video:

@00:16:39
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerder Dimitri Vegas , Moguai, GTA, Wolfpack & Like Mike - Turn It Up Mammoth (Coone Remix) xd

Aangezien Turn It up er ook tussen zit. Zal wel een dealtje zijn met DVLM. Vind er verder weinig aan. Het vette aan Mammoth zijn die lange big room halen, maar die vallen nu totaal weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks.. Mwoah, vind ze bij Coone altijd heel erg zwak. Doen 't live wel beter denk ik. Rest van de plaat is best leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:31 
 
Hardtraxxer

link werkt niet meer dus heb hem maar ff geupload
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze extreem saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:15 
 
Hardtraxxer

leuk gedaan :), je hoort toch wel dat coone wat aan zijn kicks werkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deze komt vast op zijn nieuwe album , Coone is lekker bezig de laatste tijd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OMG. Hoe kun je in hemelsnaam zo'n enorm vet nummer, zo ontzettend hard verkrachten. Walgelijk dit. Van zo'n nummers hoor je gewoon af te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite

Ik kan echt niet geloven dat dit van Coone is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Typisch zomers, mainstage nummertje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is heel schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
OMG. Hoe kun je in hemelsnaam zo'n enorm vet nummer, zo ontzettend hard verkrachten. Walgelijk dit. Van zo'n nummers hoor je gewoon af te blijven.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:52 
 
Hardtraxx Elite

melodie is en blijft echt genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:12 
 
Hardtraxx Addict


@16:39
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje hoor, dan zal deze neem ik aan wel komen met die Brennan Heart Remix van Ocarina?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind deze echt heel gaaf :loving: . Coone komt vaak met nummers aanzetten die me helemaal niks doen en komt dan een keer in de zoveel tijd met iets wat me wel bevalt. Deze is daar ook een van (waarschijnlijk ook door die geniale melodie uit het origineel). Enige minpuntje zijn de pitchkicks, die gaan echt te hoog. Vind de kicks in de anti voor een mainstream artiest zelfs heel fijn klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Laat deze man eens met goede solo's komen in plaats van telkens makkelijk proberen te scoren met remixjes als dit.. Klinkt veel te leeg en er zit totaal geen sfeer in, Kicks is hij volgensmij vergeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheChaosRulerz schreef:
Deze komt vast op zijn nieuwe album , Coone is lekker bezig de laatste tijd!!

Je weet toch dat zijn album al lang uit is?

OT: Klinkt best oké, maar hadden we nou echt nog een remix nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
TheChaosRulerz schreef:
Deze komt vast op zijn nieuwe album , Coone is lekker bezig de laatste tijd!!

Je weet toch dat zijn album al lang uit is?

Je weet toch dat die post van Juli dateert?

JEFSKI schreef:
Heerlijk nummertje hoor, dan zal deze neem ik aan wel komen met die Brennan Heart Remix van Ocarina?

Hopelijk komt zo'n EP snel, zijn beide leuke nummertjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuke track op zich, maar het origineel overtreft het zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:34 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt echt nergens naar dit, het origineel heb ik ook heel weinig mee. Klinkt allemaal erg leeg en totaal geen sfeer in het nummer. Kicks gaan ook veels te hoog wat voor mij deze plaat onluisterbaar maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 22:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Opzich best wel een leuk plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 23:28 
 
Hardtraxxer

Waarom zeggen mensen altijd "Blijf gewoon van die pareltjes af" en dat soort dingen? Als het een remix is wordt de DJ toch gevraagd om de plaat te remixen? Dan probeert hij toch gewoon het beste eruit te halen. Want zo'n aanbod kan je niet afslaan, publiciteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yoeerii schreef:
Waarom zeggen mensen altijd "Blijf gewoon van die pareltjes af" en dat soort dingen? Als het een remix is wordt de DJ toch gevraagd om de plaat te remixen? Dan probeert hij toch gewoon het beste eruit te halen. Want zo'n aanbod kan je niet afslaan, publiciteit.


Daar ligt het probleem met de meeste mensen, maar ja zo'n kans nemen is gewoon menselijk.
Ik zou t ook doen. Alleen dit is wel een iets lichter geval dan bijvoorbeeld het populairste pop nummer van het moment pakken en remixen, dan zoek je gewoon commercialisme op.
Maar blijf van een pareltje af vind ik ook zo'n loze kreet.
Alsof het origineel compleet verdwijnt of veranderd wanneer er een remix van word gemaakt.
Plus het zijn nog eens twee compleet andere genres dus je zal ze sowieso niet tergerlijkertijd horen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks