Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoeerii schreef:
Waarom zeggen mensen altijd "Blijf gewoon van die pareltjes af" en dat soort dingen? Als het een remix is wordt de DJ toch gevraagd om de plaat te remixen? Dan probeert hij toch gewoon het beste eruit te halen. Want zo'n aanbod kan je niet afslaan, publiciteit.

Denk ook dat DV&LM bevriend zijn met Coone. Die hebben samen ook een track gemaakt als ik het me goed herinner. Waarom zou je weigeren een remix van een van hun tracks te maken, en al helemaal als je bevriend met ze bent, helemaal prima toch? Na Coone's laatste album heb ik hem toch al afgeschreven als fatsoenlijke hardstyle producer, en is er een saaiere set dan Coone @ Qlimax 2013?

Verder eens met wat Broken Balance zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:51 
 
Hardtraxxer

Ik heb deze track live gehoord op bass events nye en ik moet zeggen dat die kicks toch wel hard zijn (naar Coone zijn normen) het is ook geen rawstyle track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
rawstyle track.

Wat is dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 17:05 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Gondrez schreef:
rawstyle track.

Wat is dat?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

Waarom is Mammoth een 'pareltje' dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 22:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Waarom is Mammoth een 'pareltje' dan? >.<

Catchy Synthesizer, goeie melo. Knalt er lekker in live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:23 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Waarom is Mammoth een 'pareltje' dan? >.<

Catchy Synthesizer, goeie melo. Knalt er lekker in live.

Zeker waar! Echt een prachttrack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 11:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze is zo bizar vet :loving: Komt natuurlijk voor 95% door het origineel, maar Coone heeft er een heerlijke draai aan gegeven! Enige minpuntje is die hoogste pitch, die gaat me te hoog.

EDIT: oh ik zie dat ik al gereageerd had hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vette plaat, vind 't origineel ook heel gaaf! Alleen jammer dat er eerst een anti is, en dan pas de ''gewone'' climax. Andersom gaf de plaat wat meer drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Werd tijd, prima remix. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 01:04 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Best vette plaat, vind 't origineel ook heel gaaf! Alleen jammer dat er eerst een anti is, en dan pas de ''gewone'' climax. Andersom gaf de plaat wat meer drive!


Ik vind dat juist wel vet!

Alleen de melodie vind ik een beetje raar, het feit dat er op gegeven ogenblikken geen geen "sound" is in die melodie haalt het ritme er een beetje uit. Een bastoon ertussen zou ik lekkerder gevonden hebben.
En de kick klinkt een beetje op de achtergrond, alsof Dimitri Vegas en Like Mike er niet blij mee zouden zijn als dat iets harder stond. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat de intro is veranderd, vond die hoge pingeltjes wel wat hebben :P
Lekker plaatje!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks