G1LL schreef:
Best vette plaat, vind 't origineel ook heel gaaf! Alleen jammer dat er eerst een anti is, en dan pas de ''gewone'' climax. Andersom gaf de plaat wat meer drive!
Ik vind dat juist wel vet!
Alleen de melodie vind ik een beetje raar, het feit dat er op gegeven ogenblikken geen geen "sound" is in die melodie haalt het ritme er een beetje uit. Een bastoon ertussen zou ik lekkerder gevonden hebben.
En de kick klinkt een beetje op de achtergrond, alsof Dimitri Vegas en Like Mike er niet blij mee zouden zijn als dat iets harder stond.
