Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Digital Punk

Track(s): Burn (B-Front Remix)

Sample/video:


@ +/- 25:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbdown: wat een teleurstelling. Afschuwelijk gekrijs overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Non vocal mix pls!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Non vocal mix pls!


Dit dus, minste track van B-Front in maaanden.. :( . Dit is ook geen plaat die hij moest remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niks voor mij dit. Hoopte dat B-Front die vocals wat subtieler zou verwerken maar dat gebler is lekker aanwezig. Ook vind ik de melo maar saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Elite

Mhwaaaa B-Front kan veel beter dan dit. Vocals verpesten het terwijl het nummer wel vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut vocals, saaie climax ook.. meh.. jammer dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
kut vocals, saaie climax ook.. meh.. jammer dit :(

precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vond het origineel een van de gaafste nummers van z'n album. Vind die vocals helemaal niet zo erg, maar vind ze hier veel minder vet uitgewerkt dan in het origineel. Climax is typisch B-Front, vind die 2e opzich wel gaaf klinken. Outro klinkt wel heel vet. Het is geen pareltje zoals Mysterias, maar ben zeker wel benieuwd hoe deze live klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Non vocal mix pls!


Inderdaad, de rest is lekker hoor. Geen bijzondere track, maar typisch B-Front :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:37 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik vond het origineel een van de gaafste nummers van z'n album. Vind die vocals helemaal niet zo erg, maar vind ze hier veel minder vet uitgewerkt dan in het origineel. Climax is typisch B-Front, vind die 2e opzich wel gaaf klinken. Outro klinkt wel heel vet. Het is geen pareltje zoals Mysterias, maar ben zeker wel benieuwd hoe deze live klinkt


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat er iets aan de vocals veranderd is, is er niet beter op geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B-Front stelt opnieuw weer niet teleur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
B-Front stelt opnieuw weer niet teleur :)


Ben ik het mee eens. Het origineel vond ik erg saai op de outro na. B-front heeft hier weer zijn eigen draai aan gegeven. Vooral die duistere Burn stem vind ik heel erg vet. Melodie is standaard B-front, maar verveelt voor mij nooit omdat de sfeer in zijn nummers episch is. Het enige waar ik twijfels over heb is de kick. Die klinkt wat leger en minder diep dan zijn voorgaande kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne eige toutch !
Zeker geslaagde remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen zijn niks maar verdee best goeie remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

Prima remix in een typisch B-Front jasje. Niks bijzonders, gewoon lekker. Steekt allemaal weer prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Vocalen zijn niks maar verder best goeie remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt uit met Spectral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is wel weer té B-Front. Hij mag wel eens wat origineler worden met z'n akkoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front!
Weer typisch een plaatje voor hem. Prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 12:41 
 
Hardtraxx Newbie

deze klonk bij thrillogy wel vet, vet nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Deze was gruwelijk op thrillogy! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor deze net bij die Tillt episode.

De tering, hele nummer lang kippenvel. Gru-we-lijk vet als die stem verandert.
Sowieso vind ik de vocals toch wel erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 22:26 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Hoor deze net bij die Tillt episode.

De tering, hele nummer lang kippenvel. Gru-we-lijk vet als die stem verandert.
Sowieso vind ik de vocals toch wel erg gaaf.

Inderdaad, vind niks mis met die vocals :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks