Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 05:50 
 
Hardtraxxer

ook net geluisterd bij tillt.
dikke plaat ! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk nummer! typisch B-Front
net even geluisterd in de Tillt radioshow
en op Thrillogy klonk die gruwelijk lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks gingen live snoeihard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

alles is vet aan deze track behalve de vocals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Prima remix in een typisch B-Front jasje. Niks bijzonders, gewoon lekker. Steekt allemaal weer prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Prima remix in een typisch B-Front jasje. Niks bijzonders, gewoon lekker. Steekt allemaal weer prima in elkaar.


prima plaat inderdaad, geen wauw oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idee is erg leuk, alleen de vocalen door heel de track door beginnen op den duur veels te langdradig te worden.

Ondanks dat, voegt deze remix heel veel toe aan het origineel want dat was namelijk helemaal niets bijzonders en het is nu heel erg sterk in een nieuw jasje gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals maken voor mij de track gewoon onbeluisterbaar. Zonde, want opzich klinkt het sfeertje wat B-Front in de track stopt wel weer lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gru-we-lijk vet als die stem verandert.
Sowieso vind ik de vocals toch wel erg gaaf.

Precies dit. Wat een gaaf nummer zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite

Na een paar keer luisteren vindt ik het toch een vet plaatje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 18:01 
 

Misschien niet de hardste track, maar dat hoeft niet altijd. De sfeer is weer dik in orde. Vocals erger ik me niet aan. Die in de lange break mochten misschien wegblijven en die break korter. Helemaal niet verkeerd nr. Die stemvervorming is een kippenvelmomentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front heeft er een lekkere draai aan gegeven, break iets wat te lang, verder lekkere remix met goeie sfeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Daveytl schreef:
Gru-we-lijk vet als die stem verandert.
Sowieso vind ik de vocals toch wel erg gaaf.

Precies dit. Wat een gaaf nummer zeg. :worship:

Hier ook! Die melo is erg fijn, typisch B-Front :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:28 
 
Hardtraxxer



Kan dicht. Eindelijk :lol:

Release: 20-03-2013 met Digital Punk & The R3belz -The Last Remaining Light
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks