Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:06 
 
Artiest

Artiest: Denza & Phantom
Track(s): TBA

Sample/video: http://www.twitvid.com/PDMHG
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heerlijke track! :) Vocals klinken lekker catchy, mooie synth & melodie! Kicks kan ik nog niet goed over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:08 
 
Hardtraxx Addict

eigen productie topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt vet hoor! Zoals ik al zei op Twitter die vocals en die melodie vind ik echt goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

WZY schreef:
eigen productie topic.


Nee.

http://www.hardstyle.com/search?searchi ... hfor=Denza
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
WZY schreef:
eigen productie topic.


Nee.

http://www.hardstyle.com/search?searchi ... hfor=Denza

indrukwekkend hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:19 
 
Artiest

Thanks guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Denza_Official schreef:
HAATtraxx members hou je toch jesse! hou de eer aan jezelf :)

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:22 
 
Artiest

Mag hier gewoon staan, maar ik raad je aan om je pas te wagen aan haattraxx als je professional bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou het gewoon posten en schijt hebben aan al die mensen hier die denken dat ze alles zijn en waar niks nuttigs uit komt ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

of als je maar raw tracks maakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:24 
 
Artiest

Ik zie het nut niet om te zeiken in plaats van gewoon feedback te geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:25 
 
Hardtraxx Addict

Festuca schreef:
of als je maar raw tracks maakt :')

xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:25 
 
Artiest

Dark Pact schreef:
Mag hier gewoon staan, maar ik raad je aan om je pas te wagen aan haattraxx als je professional bent :lol:

Show me jou muziek maar eens dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:26 
 
Hardtraxx Addict

Denza_Official schreef:
Dark Pact schreef:
Mag hier gewoon staan, maar ik raad je aan om je pas te wagen aan haattraxx als je professional bent :lol:

Show me jou muziek maar eens dan :)

hardstyle-releases/dark-pact-distorted-mind-spoon-018-t22980.html

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:28 
 
Artiest

WZY schreef:
Denza_Official schreef:
Dark Pact schreef:
Mag hier gewoon staan, maar ik raad je aan om je pas te wagen aan haattraxx als je professional bent :lol:

Show me jou muziek maar eens dan :)

hardstyle-releases/dark-pact-distorted-mind-spoon-018-t22980.html

:whistle:

dus alleen deze style word hier gewaardeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Addict

persoonlijk vind ik de dark pact tracks niet zoveel aan, je vroeg om zijn muziek en niet of dat gewaardeerd wordt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:32 
 
Artiest

WZY schreef:
persoonlijk vind ik de dark pact tracks niet zoveel aan, je vroeg om zijn muziek en niet of dat gewaardeerd wordt :whistle:

daar heb je een punt! ach ik kom hier helemaal niet om te zeuren!
Ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja precies en daarom zijn reacties zoals wzy schijt irritant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Ik zou het gewoon posten en schijt hebben aan al die mensen hier die denken dat ze alles zijn en waar niks nuttigs uit komt ;) .

Hahaha wat je zegt ben jezelf. D-Teq leer gewoon eens met normale argumenten te komen ipv dit soort rare teksten. En omdat je deze track zo goed vind, waarom vind je deze track dan zo goed? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:37 
 
Artiest

Als iedereen on topic gaat is er geen probleem, ik ga pas een oordeel vellen over de track als ik m HQ heb gehoord overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
D-Teq schreef:
Ik zou het gewoon posten en schijt hebben aan al die mensen hier die denken dat ze alles zijn en waar niks nuttigs uit komt ;) .

Hahaha wat je zegt ben jezelf. D-Teq leer gewoon eens met normale argumenten te komen ipv dit soort rare teksten. En omdat je deze track zo goed vind, waarom vind je deze track dan zo goed? :)

Oh dus jij vindt dat posts zoals "Eigen productie topic" nuttig? Heeft toch niemand iets aan. Die tracks staan hier om je mening op te geven niet om te gaan zeiken dat het in het eigen productie topic moet, daar hebben we de mods wel voor. En ik heb al uitgelegd waarom ik de track goed vind, namelijk de melodie trekt mij aan en ik vind de vocals vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:40 
 
Artiest

1 track is al naar het label gestuurd, dus de previews zullen soon wel online komen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel redelijk, niet helemaal mijn ding.

Maar Denza, het is niet zo dat rauwe hardstyle hier als enige stijl goed wordt ontvangen, maar mensen op dit forum luisteren veel hardstyle en verdiepen zich ook, en wensen daarom wat originaliteit en toevoeging aan het genre. Vandaar ook dat bepaalde artiesten zoals Brennan Heart en Headhunterz hier niet altijd even goed worden ontvangen, en juist de wat experimentelere kant wat beter wordt ontvangen.

Sommige reacties moet je gewoon niet teveel waarde aan hechten als je meer van de 'nu-style' bent, zoals de reacties van Lyst (niet lullig bedoeld). Maar aan de andere kant ook weer niet aan Festuca, want die probeert alleen discussies uit te lokken bij mensen die niet van melodietjes en pitchkicks houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:44 
 
Hardtraxx Addict

D-Teq schreef:
_dp_ schreef:
D-Teq schreef:
Ik zou het gewoon posten en schijt hebben aan al die mensen hier die denken dat ze alles zijn en waar niks nuttigs uit komt ;) .

Hahaha wat je zegt ben jezelf. D-Teq leer gewoon eens met normale argumenten te komen ipv dit soort rare teksten. En omdat je deze track zo goed vind, waarom vind je deze track dan zo goed? :)

Oh dus jij vindt dat posts zoals "Eigen productie topic" nuttig? Heeft toch niemand iets aan. Die tracks staan hier om je mening op te geven niet om te gaan zeiken dat het in het eigen productie topic moet, daar hebben we de mods wel voor. En ik heb al uitgelegd waarom ik de track goed vind, namelijk de melodie trekt mij aan en ik vind de vocals vet.

Maar vindt jij niet alles met een melodie en 1 of andere zingend iemand goed? In het eigen productie topic krijgt hij wel feedback BTW :whistle:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks