Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
WZY wrote:Maar vindt jij niet alles met een melodie en 1 of andere zingend iemand goed? In het eigen productie topic krijgt hij wel feedback BTW :whistle:
Simpel antwoord: nee ik vind niet alles met een melodie of zang goed.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik vind de meeste Rauwere tracks ook vet hoor :) M'n voorkeur gaat gewoon uit naar uplifting.

Maar zoals mijn set ook ziet bij Dark Menace, daar hou ik ook gewoon van :)
Last edited by Festuca on 02 Feb 2012 19:51, edited 1 time in total.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
D-Teq wrote:
WZY wrote:Maar vindt jij niet alles met een melodie en 1 of andere zingend iemand goed? In het eigen productie topic krijgt hij wel feedback BTW :whistle:
Simpel antwoord: nee ik vind niet alles met een melodie of zang goed.
Abductors - Spark Of Hope (TOX012) als je dit een goede plaat vindt wil ik niet eens weten hoe laag jou standaard ligt voor een goede track :lol:

Ontopic: Niet mijn stijl, ik zou je willen adviseren om het ook in het eigen productie topic te posten. Daar krijg je wel feedback en ook zou ik voortaan een HQ plaatsen. Dan kan er ook beter feedback gegeven worden, nu is alles niet goed te beoordelen ;)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Hey WZY kon dat niet meteen?
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
D-Teq wrote: Oh dus jij vindt dat posts zoals "Eigen productie topic" nuttig? Heeft toch niemand iets aan. Die tracks staan hier om je mening op te geven niet om te gaan zeiken dat het in het eigen productie topic moet, daar hebben we de mods wel voor. En ik heb al uitgelegd waarom ik de track goed vind, namelijk de melodie trekt mij aan en ik vind de vocals vet.
Beargumenteer je mening eens dan, waarom vind je de vocals goed en waarom trekt die melodie je dan aan? Voor nummers zoals dit is er een eigen productie topic, waarom zou dit tussen professionele nummers moeten staan? Dit kan toch niet vergeleken worden met nummers van de bekende platenlabels? Zet hem in eigen productie topic dan krijg je gewoon de feedback die je verdient ipv dat mensen het afkraken omdat het in vergelijking tot de professionele producers gewoon niks is...
D
Artiest
131 posts member since 2011
last seen Feb 2021
_dp_ alsof je iets kunt vergelijken in deze kwaliteit?
Gaat om het idee wat je kunt horen :) maar ik zou zodra de HQ online staat hem posten!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Klinkt niet verkeerd!

en offtopic: wat een gezeik weer hierboven, geef gewoon je mening! is dat nou moeiljik?
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
WZY wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/abductors-spark-of-hope-tox012-t23140.html als je dit een goede plaat vindt wil ik niet eens weten hoe laag jou standaard ligt voor een goede track :lol:
Ik mag die mening gewoon hebben? Ik vind het wel een goede track ja, wat maakt mij het uit dat 90% dat niet vindt. Daarmee is het nog geen feit dat het daadwerkelijk een slechte track is zoals jij doet voorkomen. Ik vind dit trouwens ook helemaal geen goede opmerking want ik kraak jou ook niet af omdat je een bepaalde track leuk vindt die de meerderheid niet leuk vindt.
_dp_ wrote: Beargumenteer je mening eens dan, waarom vind je de vocals goed en waarom trekt die melodie je dan aan?
Omdat het in de smaak valt bij mij, dat is mijn smaak nou eenmaal. Wat moet ik er nog meer van zeggen dan?
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
De vocals vindk echt wel te cheesy ...
De melo is naar mijn mening ook wat zwak...

En nee op hardtraxx is het niet alleen maar raw.

We appreciëren ook de 'zachtere' kant van Hardstyle.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wat een gedoe weer bij een track...
En D-Teq, je hoeft niet iedereen, die een uplifting track maakt en niet in de smaak valt, te beschermen hea :)
P
3 posts member since 2012
last seen Jan 2013
WZY wrote:
Denza_Official wrote:
Dark Pact wrote:Mag hier gewoon staan, maar ik raad je aan om je pas te wagen aan haattraxx als je professional bent :lol:
Show me jou muziek maar eens dan :)
Dark Pact - Distorted Mind (SPOON 018)

:whistle:
kweet niet wat jij allemaal lult maar dat wat jij laat zien (of het van jou is weet ik niet grote twijfels) maar dat klinkt ook nergens naar; of iig niet proffesional;) dus gooi dat ook maar even naar het andere topic;) jij lijkt met gemak hier de moderator wel je maakt je druk om niks of et nou hier staat of ergens anders deze reacties komen daar ook wel te staan hoor als et echt werkelijk nergens naar klinkt;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Bedankt voor het compliment, always good to meet a fan! whaha :lol:
P
3 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Dark Pact wrote:Bedankt voor het compliment, always good to meet a fan! whaha :lol:
nja als et zon proffesional boy is en hij noemt dit haatraxx wat doet die gast dan hier nog ;) kzou ook naar een proffesioneel forum gaan als ik em was!
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
patrickjeb wrote:Wat een gedoe weer bij een track...
En D-Teq, je hoeft niet iedereen, die een uplifting track maakt en niet in de smaak valt, te beschermen hea :)
Ik bescherm helemaal niks. Mensen mogen het van mij prima een saaie/slechte track vinden maar geef dan gewoon je mening en kom niet elke keer met "Eigen productie topic" of beledigende termen als "kut track bagger troep" aanzetten. Volgens mij is het niet zo moeilijk om je volwassen te gedragen toch? Je kunt best wel respect hebben voor iemand.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Heb je het nu over mij of wat? Snap het niet helemaal, die link is namelijk nar mijn release, maar volg het niet meer :lol:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Dark Pact wrote:Heb je het nu over mij of wat? Snap het niet helemaal, die link is namelijk nar mijn release, maar volg het niet meer :lol:
Long live the newbies :lol:
D
Artiest
last seen Feb 2021
on topic blijft lastig he? :thumbup: haha
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Na mijn posts graag weer ontopic.
D
Artiest
last seen Feb 2021
Teknizion wrote:Na mijn posts graag weer ontopic.
Thanks! :)
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
WZY wrote:eigen productie topic.
Dit is toch nog helemaal niet onder een label te plaatsen? Zo kan iedereen hun probeersel hier wel dumpen.

Over de track: Beetje 13 in een dozijn, maar klinkt wel geinig.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Iedereen graag ontopic. Als er nog mensen blijven kloten ga ik hier kaarten en bans uitdelen.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Post een wat betere preview. Hier kun je niks mee.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
D-Teq wrote:
_dp_ wrote: Beargumenteer je mening eens dan, waarom vind je de vocals goed en waarom trekt die melodie je dan aan?
Omdat het in de smaak valt bij mij, dat is mijn smaak nou eenmaal. Wat moet ik er nog meer van zeggen dan?
Daarom neem ik dit soort reacties dus nooit serieus. Ik bedoel, je kunt toch wel verwoorden wat je goed vind aan iets.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
Lyst wrote:
D-Teq wrote:
Daarom neem ik dit soort reacties dus nooit serieus. Ik bedoel, je kunt toch wel verwoorden wat je goed vind aan iets.
Nou dat is dan insgelijks want ik neem jouw reacties ook niet meer serieus. Jij kunt toch ook wel vertellen wat je (niet) goed vindt aan iets? Even wat voorbeelden:
Lyst wrote: Tik tik tik tik... Kicks worden met de dag slapper.
Lyst wrote: Helemaal niet mee eens. Afmix is juist goed bij deze plaat.
Lyst wrote: Ik vind ze allemaal wel vet, op die nish remix na. ^^
Nou waarom vind je de kicks niet goed dan? Waarom is de afmix goed dan? Leg het maar eens uit...
Last edited by D-Teq on 04 Feb 2012 19:55, edited 1 time in total.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik zal mijn posts even voor je aanpassen in de desbetreffende topics, om hier niet verder offtopic te gaan. Ik zeg niet dat je iedere post moet onderbouwen, maar als iemand je er om vraagt en je niet verder komt dan "dat is nu eenmaal mijn smaak", dan roep je in mijn ogen zo maar wat raak. Helemaal als producer met toch enige kennis van het technische gedeelte moet je toch wel in staat zijn om je mening te onderbouwen.

Edit: die van The Machine gaat hem niet worden, omdat het topic gesloten is en ik daardoor me post niet aan kan passen.