Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denza_Official schreef:
Pfff het is meer een zeik maar raak op elkaar topic nu :sick:

Niet waar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 01:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zolang het geen pitchkicks heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Zolang het geen pitchkicks heeft ;)

Wat wil je daarmee zeggen Festuca?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 02:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lijkt me duidelijk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Lijkt me duidelijk toch?

Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 12:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tsja zo opeens, terwijl ze er al een poos waren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 12:56 
 
Artiest

urbandesigner schreef:
Festuca schreef:
Lijkt me duidelijk toch?

Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..


Is een kwestie van niet kunnen aanpassen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:02 
 
Hardtraxx Addict

Denza_Official schreef:
urbandesigner schreef:
Festuca schreef:
Lijkt me duidelijk toch?

Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..


Is een kwestie van niet kunnen aanpassen :thumbup:

moet je je aanpassen dan, dus je moet alles maar leuk vinden als het vernieuwd. Dit is echt een opmerking die in het rijtje past met: 'Kun je het zelf beter'. Wat kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:12 
 
Artiest

Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
Mensen die blijven hangen in de oudere style moeten dan ook gewoon niet reageren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denza_Official schreef:
Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
Mensen die blijven hangen in de oudere style moeten dan ook gewoon niet reageren :)

Ben zelf rond 2007 gaan luisteren. Merk wel dat in tracks van bijvoorbeeld audiofreq, waverider en zatox er en steeds hogere pitch komt, wat gewoon zwaar lelijk klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:26 
 
Artiest

Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.

Ik doel uiteraard op het poing poing gehalte. Gaat de laatste tijd nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denza_Official schreef:
Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
Mensen die blijven hangen in de oudere style moeten dan ook gewoon niet reageren :)

Dus als het nu opeens allemaal verandert naar muziek die jij niet mooi vindt, zul jij je ook gewoon moeten aanpassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:49 
 
Artiest

urbandesigner schreef:
Dark Pact schreef:
Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.

Ik doel uiteraard op het poing poing gehalte. Gaat de laatste tijd nergens meer over.


Like I said, heeft te maken met de tail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me verstandig om het een beetje bij de track te houden, want het dwaalt met regelmaat af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:21 
 
Hardtraxx Elite

ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:23 
 
Artiest

emmerick schreef:
ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx xd

Mooi gesproken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx xd

En wie zijn hier volgens jou dan pure early liefhebbers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx xd

Ik doe het meestal zittend, verder snap ik niet wat je ons probeert te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede keer. Ontopic.

Volgende is waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummer klinkt opzich wel leuk, maar lijkt op een nummer van Coone. Kicks lijken ook wel aardig in elkaar te zitten :). Wacht HQ af voor verder oordeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone. Zelf vindt ik het wel lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone.

Is dat zo? Zou ik persoonlijk niet trots op zijn als producer, maar goed.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mystyle schreef:
Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone.

Is dat zo? Zou ik persoonlijk niet trots op zijn als producer, maar goed.....

dat is voor iedereen natuurlijk weer anders :P ...zullen genoeg mensen zijn die zo goed als Coone zouden willen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
dat is voor iedereen natuurlijk weer anders :P ...zullen genoeg mensen zijn die zo goed als Coone zouden willen zijn :D

Als Coone een Nederlander was geweest was hij ook een stuk minder succesvol geweest. En goed vind ik hem sowieso niet. Monstah is wel geinig, maar die is volgens mij compleet gejat van een andere producer (correct me if I'm wrong). Zijn nummers zijn totaal niet gecompliceerd, simpel melodietje, simpele vocal & geen lekkere kicks naar mijn mening.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks