Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Denza_Official wrote:Pfff het is meer een zeik maar raak op elkaar topic nu :sick:
Niet waar :P
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Zolang het geen pitchkicks heeft ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Festuca wrote:Zolang het geen pitchkicks heeft ;)
Wat wil je daarmee zeggen Festuca?
Artiest
last seen May 2026
Lijkt me duidelijk toch?
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Festuca wrote:Lijkt me duidelijk toch?
Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..
Artiest
last seen May 2026
Tsja zo opeens, terwijl ze er al een poos waren :P
D
Artiest
131 posts member since 2011
last seen Feb 2021
urbandesigner wrote:
Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..
Is een kwestie van niet kunnen aanpassen :thumbup:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Denza_Official wrote:
urbandesigner wrote:
Is een kwestie van niet kunnen aanpassen :thumbup:
moet je je aanpassen dan, dus je moet alles maar leuk vinden als het vernieuwd. Dit is echt een opmerking die in het rijtje past met: 'Kun je het zelf beter'. Wat kansloos.
D
Artiest
last seen Feb 2021
Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
Mensen die blijven hangen in de oudere style moeten dan ook gewoon niet reageren :)
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Denza_Official wrote:Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
Mensen die blijven hangen in de oudere style moeten dan ook gewoon niet reageren :)
Ben zelf rond 2007 gaan luisteren. Merk wel dat in tracks van bijvoorbeeld audiofreq, waverider en zatox er en steeds hogere pitch komt, wat gewoon zwaar lelijk klinkt.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Dark Pact wrote:Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.
Ik doel uiteraard op het poing poing gehalte. Gaat de laatste tijd nergens meer over.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Denza_Official wrote:Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
Dus als het nu opeens allemaal verandert naar muziek die jij niet mooi vindt, zul jij je ook gewoon moeten aanpassen?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
urbandesigner wrote:
Dark Pact wrote:Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.
Ik doel uiteraard op het poing poing gehalte. Gaat de laatste tijd nergens meer over.
Like I said, heeft te maken met de tail.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Lijkt me verstandig om het een beetje bij de track te houden, want het dwaalt met regelmaat af.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx xd
D
Artiest
last seen Feb 2021
emmerick wrote:ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx xd
Mooi gesproken :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
emmerick wrote:ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx xd
En wie zijn hier volgens jou dan pure early liefhebbers?
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Ik doe het meestal zittend, verder snap ik niet wat je ons probeert te zeggen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tweede keer. Ontopic.

Volgende is waarschuwing.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Nummer klinkt opzich wel leuk, maar lijkt op een nummer van Coone. Kicks lijken ook wel aardig in elkaar te zitten :). Wacht HQ af voor verder oordeel
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone. Zelf vindt ik het wel lekker klinken.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Mystyle wrote:Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone.
Is dat zo? Zou ik persoonlijk niet trots op zijn als producer, maar goed.....
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Daveytl wrote:
Mystyle wrote:Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone.
Is dat zo? Zou ik persoonlijk niet trots op zijn als producer, maar goed.....
dat is voor iedereen natuurlijk weer anders :P ...zullen genoeg mensen zijn die zo goed als Coone zouden willen zijn :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Intervention wrote: dat is voor iedereen natuurlijk weer anders :P ...zullen genoeg mensen zijn die zo goed als Coone zouden willen zijn :D
Als Coone een Nederlander was geweest was hij ook een stuk minder succesvol geweest. En goed vind ik hem sowieso niet. Monstah is wel geinig, maar die is volgens mij compleet gejat van een andere producer (correct me if I'm wrong). Zijn nummers zijn totaal niet gecompliceerd, simpel melodietje, simpele vocal & geen lekkere kicks naar mijn mening.