Niet waarDenza_Official wrote:Pfff het is meer een zeik maar raak op elkaar topic nu
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Wat wil je daarmee zeggen Festuca?Festuca wrote:Zolang het geen pitchkicks heeft
Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..Festuca wrote:Lijkt me duidelijk toch?
Tsja zo opeens, terwijl ze er al een poos waren 
-
DArtiest
- 131 posts member since 2011
- last seen Feb 2021
Is een kwestie van niet kunnen aanpassenurbandesigner wrote:Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..Festuca wrote:Lijkt me duidelijk toch?
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
moet je je aanpassen dan, dus je moet alles maar leuk vinden als het vernieuwd. Dit is echt een opmerking die in het rijtje past met: 'Kun je het zelf beter'. Wat kansloos.Denza_Official wrote:Is een kwestie van niet kunnen aanpassenurbandesigner wrote:Blijkbaar vinden behoorlijk wat mensen de pitchkicks de laatste tijd storend worden... Vraag me af waar dit gaat eindigen..Festuca wrote:Lijkt me duidelijk toch?
-
DArtiest
- last seen Feb 2021
Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
Mensen die blijven hangen in de oudere style moeten dan ook gewoon niet reageren
Mensen die blijven hangen in de oudere style moeten dan ook gewoon niet reageren
Ben zelf rond 2007 gaan luisteren. Merk wel dat in tracks van bijvoorbeeld audiofreq, waverider en zatox er en steeds hogere pitch komt, wat gewoon zwaar lelijk klinkt.Denza_Official wrote:Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.
Ik doel uiteraard op het poing poing gehalte. Gaat de laatste tijd nergens meer over.Dark Pact wrote:Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.
Dus als het nu opeens allemaal verandert naar muziek die jij niet mooi vindt, zul jij je ook gewoon moeten aanpassen?Denza_Official wrote:Aanpassen is misschien een groot woord, maar muziek stylen zullen altijd blijven evalueren dus!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Like I said, heeft te maken met de tail.urbandesigner wrote:Ik doel uiteraard op het poing poing gehalte. Gaat de laatste tijd nergens meer over.Dark Pact wrote:Dat klopt niet, alleen de tail is in de loop der tijd een prominentere rol gaan spelen, zit veel meer 'sound' in om het zo maar te zeggen, dan vroeger.
Lijkt me verstandig om het een beetje bij de track te houden, want het dwaalt met regelmaat af.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx 
-
DArtiest
- last seen Feb 2021
Mooi gesprokenemmerick wrote:ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx
En wie zijn hier volgens jou dan pure early liefhebbers?emmerick wrote:ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx
Ik doe het meestal zittend, verder snap ik niet wat je ons probeert te zeggen.emmerick wrote:ik lag om de verbitterde levens van de early hardstyle fans. De hele scene maakt andere muziek dan zei leuk vinden en niemand is het met hun muzieksmaak eens (op een paar labels na) . Maar ze komen allen samen op hardtraxx
Tweede keer. Ontopic.
Volgende is waarschuwing.
Volgende is waarschuwing.
Nummer klinkt opzich wel leuk, maar lijkt op een nummer van Coone. Kicks lijken ook wel aardig in elkaar te zitten
. Wacht HQ af voor verder oordeel
Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone. Zelf vindt ik het wel lekker klinken.
Is dat zo? Zou ik persoonlijk niet trots op zijn als producer, maar goed.....Mystyle wrote:Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone.
dat is voor iedereen natuurlijk weer andersDaveytl wrote:Is dat zo? Zou ik persoonlijk niet trots op zijn als producer, maar goed.....Mystyle wrote:Mag je als compliment opvatten als ze lijken op tracks van Coone.
Als Coone een Nederlander was geweest was hij ook een stuk minder succesvol geweest. En goed vind ik hem sowieso niet. Monstah is wel geinig, maar die is volgens mij compleet gejat van een andere producer (correct me if I'm wrong). Zijn nummers zijn totaal niet gecompliceerd, simpel melodietje, simpele vocal & geen lekkere kicks naar mijn mening.Intervention wrote: dat is voor iedereen natuurlijk weer anders...zullen genoeg mensen zijn die zo goed als Coone zouden willen zijn