Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): The World Is Yours

16:13



https://www.facebook.com/deletedj/video ... 358876484/

Bron: Facebook Delete

:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dit klinkt vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sausage Fattener :lol: Dikke plugin
Klinkt veelbelovend trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 10:09 
 

Was echt tering vet, kicks waren ook genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt weer zeer veelbelovend. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze track was echt non-stop rammen. Wat een geweld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Deze track was echt non-stop rammen. Wat een geweld!

Potverdikkeme ben jaloers! Ben nu nog benieuwder hoe 'ie live klinkt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:22 
 
Hardtraxxer

deze ging echt goed hard gister.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De tering wat vet. Wat een heerlijke sfeer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dit is idd heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, elke productie van Delete wekt interesse en voldoet aan de verwachtingen. Deze is weer heel erg dik en ik kan niet wachten op een HQ hiervan! :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heerlijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze was heerlijk, lekker sfeertje en harde kicks. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer als een bak drive. Vind vooral de intro dik klinken in LQ, Delete ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niels94 schreef:
deze ging echt goed hard gister.



Jij stond voor me, thanks voor het filmen! Gaf mij de gelegenheid om goed uit m´n plaat te gaan.
Deze kicks.. :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze was echt heel dik, kicks klonken gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze vond ik echt overdreven lekker op Loudness :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Deze vond ik echt overdreven lekker op Loudness :drool:

Dit idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De climax blijft maar in m'n kop hangen & dat al in LQ. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had 3 jaar geleden nooit kunnen denken dat Delete een van m'n favoriete producers zou worden... maar door tracks als dit, de collabs met Deetox en wat ik gehoord heb van Delete VIP begint het toch wel heel duidelijk te worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo wat klinkt dit dik zeg! :drool: Kan echt geen genoeg krijgen van die kicks en dan ook nog in combinatie met een toffe melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Holy fuck wat goud

Edit: Ik moest hem eraf halen van Ryan :( Sorry jongens.

Dubbel edit:


16:13

De episode blijft wel online, maar met een opmerking van Delete:

Delete schreef:
I just prefer there be no individual SC/YT uploads of the track until the official preview is up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 13:24 
 

Fenomenaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat. :worship: :worship: Zieke drive in die climax zeg! :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks