Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Allejezus :worship:
Benieuwd hoe die tweede kick (18.35) live gaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:21 
 
Artiest

Paultheone schreef:
16:13

De episode blijft wel online, maar met een opmerking van Delete:

Delete schreef:
I just prefer there be no individual SC/YT uploads of the track until the official preview is up :)


Thanks @Paultheone! Thanks everyone for the great feedback so far! Official previews and release are not too far off ;)

If my Dutch was up to scratch maybe I would actually reply here more often :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete schreef:
Paultheone schreef:
16:13

De episode blijft wel online, maar met een opmerking van Delete:

Delete schreef:
I just prefer there be no individual SC/YT uploads of the track until the official preview is up :)


Thanks @Paultheone! Thanks everyone for the great feedback so far! Official previews and release are not too far off ;)

If my Dutch was up to scratch maybe I would actually reply here more often :lol:


You can reply in English, like Gearbox does, no problem at all

on topic: Heerlijke track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete schreef:
Paultheone schreef:
16:13

De episode blijft wel online, maar met een opmerking van Delete:

Delete schreef:
I just prefer there be no individual SC/YT uploads of the track until the official preview is up :)


Thanks @Paultheone! Thanks everyone for the great feedback so far! Official previews and release are not too far off ;)

If my Dutch was up to scratch maybe I would actually reply here more often :lol:

I noticed how you used the plural form, so it's gonna have more than one track? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 14:56 
 
Artiest

Joey schreef:
I noticed how you used the plural form, so it's gonna have more than one track? :drool:


Oops!… There is a slight possibility there is more than one. The other possibility is that there is the Theracords preview, and then my own, each on FB/SC/YT, hence the plural :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet een beetje wennen aan de kick, maar klinkt heel goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 16:26 
 

Delete schreef:
Paultheone schreef:
16:13

De episode blijft wel online, maar met een opmerking van Delete:

Delete schreef:
I just prefer there be no individual SC/YT uploads of the track until the official preview is up :)


Thanks @Paultheone! Thanks everyone for the great feedback so far! Official previews and release are not too far off ;)

If my Dutch was up to scratch maybe I would actually reply here more often :lol:

Welcome Ryan (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 16:42 
 
Hardtraxxer

Hele dikke track van delete, die tweede kick lijkt op zijn oude kicks van vroeger, wat alleen maar goed is! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://youtu.be/nlD9JYP8u5E?t=10s

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Allejezus :worship:
Benieuwd hoe die tweede kick (18.35) live gaat :drool:


Heel goed volgens mij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete schreef:
Joey schreef:
I noticed how you used the plural form, so it's gonna have more than one track? :drool:


Oops!… There is a slight possibility there is more than one. The other possibility is that there is the Theracords preview, and then my own, each on FB/SC/YT, hence the plural :innocent:


Is this track released this year? its the TOTY for me, absolutely love it. :thumbsup:

OT: Geweldig om die old school delete sounds weer terug te horen in deze track :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee niet meer dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Allejezus :worship:
Benieuwd hoe die tweede kick (18.35) live gaat :drool:

Zit ook in een van zijn VIP tracks. Gaat er hard aan toe dan. :P

Machtige combo met een goede melodie. Erg dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beest van een nummer, staat op repeat :loving:
Melodie is baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fucking dikke plaat weer zeg. Eindbaas. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 06:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedraaid door Degos & Re-Done vanavond, god wat lekker. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg sterke plaat weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal. MOET deze gauw live horen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Geniaal. MOET deze gauw live horen (L)


Live gaat die echt lekker, heb hem gehoord op Loudness :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
corneelwr schreef:
Geniaal. MOET deze gauw live horen (L)


Live gaat die echt lekker, heb hem gehoord op Loudness :yay:

Helaas was ik daar niet :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks