Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 08:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Silence

Sample/video:




Oké misschien niet helemaal gepast, maar hij had zo'n berg unreleased tracks en de (imo) ALLER vetste stond nog niet eens op hardtraxx (tenzij de zoek functie me in de steek laat).

Wat een gestoorde unieke typische Delete plaat was dit ook weer. Eeuwig zonde dat hij zelf nooit ingezien heeft hoe briljant al die nieuwe platen van hem waren. Hoorde al van verschillende mensen dat ze deze niet eens kenden.

Als het in 'bad taste' is om hier een nieuw topic voor aan te maken dan moeten de mods hem maar weghalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kende hem wel, wellicht dat ie onder een andere naam ergens op hardtraxx ronddwaalt.

Vanuit een meer egoïstisch perspectief, kan ik het ook niet helpen dat ik het ook oprecht jammer vind dat al zijn unrelease tracks (waarschijnlijk) niet uitkomen. Met name de element collab. Het waren allemaal knallers. Ik zal vast niet de enige zijn met dit sentiment, maar ik snap wel als men het niet gepast vindt om dat te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heb deze discussie vaker gezien. Echter lijkt het wmbt een beetje respectloos om nummers nu te gaan uitbrengen waar hij zelf (nog) niet tevreden over was. En wat doe je bijv. met de royalties? Gaan die naar de familie of een goed doel? Ook voor End of Line een heel delicaat onderwerp waar ze zich waarschijnlijk niet aan gaan branden.

Projecten van collabs met bijv. Element hoop ik dan wel dat die afgemaakt worden.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou deze plaat maar wat graag in HQ hebben, maar denk dat het helaas niet gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh nee het is logisch als het niet meer gebeurd. Maar ik zou het persoonlijk wel een mooi boodschap vinden als er een compilatie aan unfinished releases wordt uitgebracht, en dat dat geld naar mental health gaat. Maar zou het ook snappen als er niks mee gebeurd.

Zou nu natuurlijk ook sowieso te vroeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van Avicii en Michael Jackson is na hun dood toch ook nog muziek uitgebracht (/afgemaakt?) ?
Heb dat maar half meegekregen want ik volg die muziek niet, dus correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Van Avicii en Michael Jackson is na hun dood toch ook nog muziek uitgebracht (/afgemaakt?) ?
Heb dat maar half meegekregen want ik volg die muziek niet, dus correct me if I'm wrong.


Van Avicii zelfs een album. Maar volgens mij was die ook al volledig klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Delt-A schreef:
Van Avicii en Michael Jackson is na hun dood toch ook nog muziek uitgebracht (/afgemaakt?) ?
Heb dat maar half meegekregen want ik volg die muziek niet, dus correct me if I'm wrong.


Van Avicii zelfs een album. Maar volgens mij was die ook al volledig klaar.


Niet helemaal, was voor ongeveer 90% af en is door anderen afgemaakt.
Ik zou ditzelfde ook wel opperen voor een Delete album, maar dan wel in samenspraak met nabestaanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 12:27 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat het juist mooi is als er nog wat wordt uitgebracht van Delete in de toekomst. Het hoeft hier nu niet te stoppen, vind ik. Ik denk ook niet dat Delete zou willen dat die platen nu nooit meer uit komen. Hij heeft er hard aan gewerkt en maakt de platen ook voor anderen om ervan te genieten. Zo blijft zijn nalatenschap ook nog groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Ik denk ook niet dat Delete zou willen dat die platen nu nooit meer uit komen.


Dit slaat oprecht helemaal nergens op, als hij het had willen uitbrengen had hij de afgelopen jaren wel een release gehad.

Je vult nu gewoon dingen in waar je 0,0 weet van hebt puur omdat jij als fan graag die tracks wil.

Fantazoo schreef:
maar dan wel in samenspraak met nabestaanden.


en wbt nabestaanden: (als in familie?) in hoeverre denk je at zij op de hoogte zijn van wat Delete maakte en deed? Zou nog eerder navragen bij de collega producers waar hij het meest contact mee had (Element/Warface ofzo?) die weten denk ik het beste hoe hij over z'n producties dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 12:59 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Jambekkieee schreef:
Ik denk ook niet dat Delete zou willen dat die platen nu nooit meer uit komen.


Dit slaat oprecht helemaal nergens op, als hij het had willen uitbrengen had hij de afgelopen jaren wel een release gehad.

Je vult nu gewoon dingen in waar je 0,0 weet van hebt puur omdat jij als fan graag die tracks wil.



Jij bent nu degene die aannames maakt. Dat is wat ik persoonlijk denk, mag dat ook al niet meer? Ik weet dat Delete het prachtig vond als mensen losgingen op zijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nogal een heftige reactie Rickzel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Fantazoo schreef:
maar dan wel in samenspraak met nabestaanden.


en wbt nabestaanden: (als in familie?) in hoeverre denk je at zij op de hoogte zijn van wat Delete maakte en deed? Zou nog eerder navragen bij de collega producers waar hij het meest contact mee had (Element/Warface ofzo?) die weten denk ik het beste hoe hij over z'n producties dacht.


Ik denk dat het wellicht een combinatie moet zijn van nabestaanden en collega's. Collega's hebben wellicht meer in de gaten gehad waar hij mee bezig was, maar uiteindelijk is het belangrijkste wat zijn naaste familie hierover denkt.

Ik denk dat de meeste fans dolgelukkig zouden worden als het onuitgebrachte werk van Delete wordt uitgebracht als de kwaliteit het toelaat. Maar de familie zal uiteindelijk hierin toestemming moeten geven omdat het wel om hun broer/zoon gaat, de vraag is in hoeverre zij welwillend staan in het voortleven en nog verder uitbreiden van de legacy die Delete nu al heeft achtergelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vette track dit. Maar inderdaad, altijd lastige situaties met ongereleased werk van een overleden artiest. Het is inderdaad aan de familie en het platenlabel om hier ooit een keer over na te denken. Ik snap het heel goed als ze er niets mee gaan doen. Je weet nooit of het versies waren die hij zelf goed genoeg zou vinden voor een release. En daar zou ik toch wel rekening mee houden eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ja nogal een heftige reactie Rickzel :P


Pardon, heb het iets heftiger beschreven dan ik het bedoelde. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2022 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn muziek klonk voor mij vaak supervet en uniek, ik moet wel zeggen dat ik de laatste periode van zijn releases niet echt meer vaak opzette, ik bleef wel wat bij de oude klappers. Deze plaat klinkt wel heel tof en ik zou niet zien wat een andere artiest hier nog aan moet afmaken want deze plaat klinkt af voor mij. Wat hij er zelf over dacht, dat kunnen we wel gaan spuien, maar de enige die dat met 100% zekerheid kan zeggen is er niet meer. Daarom denk ik dat je gewoon enige speculaties over wat hij er van dacht of wat hij er mee wilde achterwege moet laten. In zijn laatste grote statement op sociale media staat er letterlijk dat hij met releases bezig was en dat het door zijn persoonlijke problemen niet (sneller) lukte. Hij is dus altijd bezig geweest met potentiële releases en muziek voor zijn fans. Zoals ik al zei, dit klinkt voor mij niet als een half afgewerkte plaat voor zover ik dit kan horen met deze kwaliteit. Dat zou betekenen dat deze best een release kan krijgen, maar dat is niet aan ons om dat te besluiten.. Hoe en wat, weet ik veel wie dat gaat en moet regelen, maar ik vertrouw er op dat die betrokkenen tot een mooie eervolle beslissing kunnen komen. De uitkomst hebben we gewoon te respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2022 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is deze vet zeg!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks