Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Proximity to Extinction

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwijl hier alles onder :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:24 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt echt al super op de crappy boxen van m'n moeder, kan niet wachten tot ik dit op mijn eigen goede boxen kan horen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:06 
 

Climax melodie klinkt mij echt veel te random..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:33 
 
Hardtraxx Addict

De zoveelste Delete track die ik niet vet vind.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:39 
 
Hardtraxx Elite

Wauw zeg! Hij blijft me verbazen. Wat een geweldige sounds heeft die kerel zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Pingeltjes, machine geluiden, alles. Chaotisch, kicks :love: Outro :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:53 
 
Hardtraxx Addict

Wanneer stapt Delete naar Theracords over. Wordt wel tijd dat deze man op een groter label terecht komt.
Past wat mij betreft prima bij Therocords! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rorschach vocalen :worship:
Intro :worship:

Thuis eens op goede kwaliteit luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Wanneer stapt Delete naar Theracords over. Wordt wel tijd dat deze man op een groter label terecht komt.
Past wat mij betreft prima bij Therocords! ;)

Gebeurt denk ik ook wel.


Over het nummer: same old. Wel vet maar beetje hetzelfde als altijd. Die outro is wel baaasssss :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 15:23 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik :worship: :drool:

Daar ben ik wel mee eens. Misschien ligt het ook aan mij want heel veel Delete luister ik ook weer niet maar wat ik luister klinkt meestal erg vergelijkbaar. Chaotisch, de soort vocals, de sounds. Het klinkt dan natuurlijk wel weer heel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:21 
 
Artiest

Vette plaat!

Maar ik zie Delete ook niet overstappen naar Theracords, dan was dat allang gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik :worship: :drool:

Precies dat, veel van 't zelfde, maar nog steeds ooh zo heerlijk, ontiegelijk zin in z'n eerste act hier!
Vraag me wel af hoe lang het zelfde recept lekker blijft, maar voorlopig smaakt het nog steeds naar meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Delete gaat echt niet zomaar naar theracords. Hij heeft spoontech opgericht met vazard.
Zijn stijl past veel beter bij spoontech. Theracords staat voor diversiteit iets wat delete totaal niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:26 
 

JVDM schreef:
Pingeltjes, machine geluiden, alles. Chaotisch, kicks :love: Outro :drool:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
G1LL schreef:
zelfde ingrediënten zoals altijd, maar wel super dik :worship: :drool:

Sluit ik me bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mid-intro is vet. alles daarna trekt me niet heel erg. hetzelfde van delete als altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:40 
 
Hardtraxx Addict

Doe eens een keer nieuwe kicks aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 22:34 
 

Altijd maar hetzelfde gestomp.. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stuk vanaf 3:50 is puur genieten. Godverdomme, wat lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 01:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geweldig :worship: Vond z'n laatste tracks wat minder maar deze pakt me weer helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

Gruwelijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid intro: Wauw :love:
Climax: Lekker energiek!
Outro: Heel dik :bomb:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks