Dat.Jro_ wrote:Altijd maar hetzelfde gestomp..
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
J
Vind dit 3x niks, net een opholgeslagen robot.
Beetje simpel.
Beetje simpel.
heerlijke energieke tracks, en die kickrolls wat geven die een drive aan zn platen zeg.
sterke plaat weer van Delete
Godverdomme wat een kracht
Die mid-intro met name 
?Intervention wrote:heerlijke energieke tracks, en die kickrolls wat geven die een drive aan zn platen zeg.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
vind 'm helemaal niet zo heel vet. alles klinkt hetzelfde als zijn voorgaande tracks 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ik ben ook niet overtuigd, jammer
De qlimax vind ik wel een leuk beukgehalte hebbem. Voor de rest vind ik delete veelal hetzelfde klinken..
It's that time of the year again.Piep wrote:De qlimax vind ik wel een leuk beukgehalte hebbem.
Hetzelfde als altijd bij Delete. Normaal vind ik dat niet erg, maar begint nu wel eentonig te worden. Desondanks zit er wel een dikke bak drive in de climax en zijn de sounds en kicks weer dik in orde. Zin in zijn optreden op Loudness!
-
A
It's that part of Holland again, bedoel jeDakpan wrote:It's that time of the year again.Piep wrote:De qlimax vind ik wel een leuk beukgehalte hebbem.
DitNando wrote:Hetzelfde als altijd bij Delete. Normaal vind ik dat niet erg, maar begint nu wel eentonig te worden. Desondanks zit er wel een dikke bak drive in de climax en zijn de sounds en kicks weer dik in orde. Zin in zijn optreden op Loudness!
Geen innovatieve Delete plaat, maar dat vind ik niet zo erg. Kijk echt zo hard uit naar zijn set op Loudness

Midintro doet me wel het meest
Midintro doet me wel het meest
Jammer dat het typisch hetzelfde trucje is als altijd, maar zeker een vermakelijke track.
Ging ook zo bizar hard live. De energie in die intro en outro 
Edit: verward met een track van VazardDaveytl wrote:Ging ook zo bizar hard live. De energie in die intro en outro
Last edited by Vincent_ on 27 Jan 2013 12:10, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Zelfde als bij de Hardstyle Matters remix, ben ik na zaterdag ook verliefd op deze plaatJurheinen wrote:Ik ben ook niet overtuigd, jammer
-
E
ingredienten zijn hetzelfde, de saus die er over heen komt is de smaak die verschilt. die maakt de track goed af.
Weet iemand hier toevallig al wat meer over? MOET HEBBEN! 
haha mooi gezegtJro_ wrote:Altijd maar hetzelfde gestomp..
OT:
Heerlijk weer
Intro/outro
Waarom post je dit? Alsof de SoundCloud versie slechtere kwaliteit heeft...Notoriouskaffa wrote:[youtube]kansloos filmpje[/youtube]
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Had liever een andere kick gehoord, maar het nummer op zich klinkt wel gestoord 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha alle haters gewoon opruien.
Dit nummer is awesome trouwens.
Dit nummer is awesome trouwens.