Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Altijd maar hetzelfde gestomp.. :nono:


Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:21 
 

Vind dit 3x niks, net een opholgeslagen robot.

Beetje simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke energieke tracks, en die kickrolls wat geven die een drive aan zn platen zeg.
sterke plaat weer van Delete :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een kracht :yay: Die mid-intro met name :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
heerlijke energieke tracks, en die kickrolls wat geven die een drive aan zn platen zeg.
sterke plaat weer van Delete :)

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

vind 'm helemaal niet zo heel vet. alles klinkt hetzelfde als zijn voorgaande tracks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ook niet overtuigd, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De qlimax vind ik wel een leuk beukgehalte hebbem. Voor de rest vind ik delete veelal hetzelfde klinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piep schreef:
De qlimax vind ik wel een leuk beukgehalte hebbem.


It's that time of the year again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hetzelfde als altijd bij Delete. Normaal vind ik dat niet erg, maar begint nu wel eentonig te worden. Desondanks zit er wel een dikke bak drive in de climax en zijn de sounds en kicks weer dik in orde. Zin in zijn optreden op Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:49 
 

Dakpan schreef:
Piep schreef:
De qlimax vind ik wel een leuk beukgehalte hebbem.


It's that time of the year again.

It's that part of Holland again, bedoel je
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hetzelfde als altijd bij Delete. Normaal vind ik dat niet erg, maar begint nu wel eentonig te worden. Desondanks zit er wel een dikke bak drive in de climax en zijn de sounds en kicks weer dik in orde. Zin in zijn optreden op Loudness!

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen innovatieve Delete plaat, maar dat vind ik niet zo erg. Kijk echt zo hard uit naar zijn set op Loudness :loving: :bomb:

Midintro doet me wel het meest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat het typisch hetzelfde trucje is als altijd, maar zeker een vermakelijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging ook zo bizar hard live. De energie in die intro en outro :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ging ook zo bizar hard live. De energie in die intro en outro :worship:


Edit: verward met een track van Vazard >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ik ben ook niet overtuigd, jammer

Zelfde als bij de Hardstyle Matters remix, ben ik na zaterdag ook verliefd op deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:41 
 

ingredienten zijn hetzelfde, de saus die er over heen komt is de smaak die verschilt. die maakt de track goed af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand hier toevallig al wat meer over? MOET HEBBEN! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 22:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Altijd maar hetzelfde gestomp.. :nono:


haha mooi gezegt xd

OT:

Heerlijk weer :drool:
Intro/outro :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 23:20 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:
[youtube]kansloos filmpje[/youtube]

Waarom post je dit? Alsof de SoundCloud versie slechtere kwaliteit heeft... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Had liever een andere kick gehoord, maar het nummer op zich klinkt wel gestoord ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Haha alle haters gewoon opruien.
Dit nummer is awesome trouwens. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump, dit mag onderhand ook wel een keer gereleast worden! :drool:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks