Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:59 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Hardwell & Dyro

Track (s): Never Say Goodbye (Wildstylez Bootleg)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom nou weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Zal me niks verbazen als dit een officiƫle remix wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mid-intro klinkt wel leuk, daarna weer zo standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal niet zo lang duren voordat die op Maak 't of Kraak 't te horen is op radio 538...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze wel vet eigenlijk.

Synth is een beetje frontliner'ish, dat vind ik dan wel weer jammer, want die beste man poept ook tonnen platen uit in een maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ramp...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alleen maar slam fm top 40 hitjes uitpoepen en verder niks bijdragens of vernieuwends voor de scene, netzo als dit.
hopelijk komt er snel weer eens wat fatsoenlijks uit zn studio en niet alleen maar dit soort crap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze eigenlijk best wel vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is best wel lekker, Dikke melodie en veel beter dan die earth meets water remix. Die vond ik erg suf, dit is veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere track hoor! :)

En boeie dat het weer een top40 bootleg is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! Kick klinkt lekker, zit lekker wat drive achter en de melodie is best ok. Interesseert me niets of dit op de radio komt, ik vind hem lekker.

Sterker nog, ik juich het toe als dit op de radio komt, stuk beter dan Year of Summer en Lose My Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dikke track weer :) wat kan die gast produceren! wat een enorm vette sounds in de mid ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Lekkere track hoor! :)

En boeie dat het weer een top40 bootleg is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

EDIT: video was prive.

OT lekker festival trackje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:


Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Het is waarschijnlijk een officiele remix trouwens, hardwell sloot er mee of op summerfestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wat een karige climax. intro lijkt wel leuk. kicks zijn geloof ik ook wat harder weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom is de url van dit topic het anthem van Bass Protocol van Delete? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou bij deze zeg ik dan maar Goodbye Wildstylez...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Waarom is de url van dit topic het anthem van Bass Protocol van Delete? xd

Nu je het zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 08:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze man weet wel dikke bootlegs te produceren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

is een officiƫle remix, Hardwell zei dat tijdens de afsluiter op de main van Summerfestival! Live echt beresterk, die sounds in de mid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wrm moet Kutski nou bij een nieuw nummer erdoorheen lullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is een remix weliswaar, maar zo verkeerd vind ik dit niet eens klinken! De climax vind ik nog best wat drive hebben. En op een zomerse dag zou ik deze sowieso aanzetten. Dit vind ik in ieder geval stukken beter klinken dan het karige YoS en de EMW Remix. Volgens mij hoor ik weer wat normale kicks. Dat vind ik meteen al pluspunt.

Wat nou als dit een losse productie van Wildy was geweest (dus geen remix)? Was het dan wel een toevoeging aan de scene geweest?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks