Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Het is een remix weliswaar, maar zo verkeerd vind ik dit niet eens klinken! De climax vind ik nog best wat drive hebben. En op een zomerse dag zou ik deze sowieso aanzetten. Dit vind ik in ieder geval stukken beter klinken dan het karige YoS en de EMW Remix. Volgens mij hoor ik weer wat normale kicks. Dat vind ik meteen al pluspunt.

Wat nou als dit een losse productie van Wildy was geweest (dus geen remix)? Was het dan wel een toevoeging aan de scene geweest?


Ik vindt het zelf een geslaagde remix, het maakt mij niet zo uit dat het alweer een remix was geweest. Maar je laatste zin, daar is moeilijk over te oordelen. Alles is qua muziek een toevoeging aan de scene, want het principe van een track is hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Wat nou als dit een losse productie van Wildy was geweest (dus geen remix)? Was het dan wel een toevoeging aan de scene geweest?

Ja. Dan laat je als genre namelijk horen dat je wel degelijk met eigen spul aan kan komen, ipv mee aan het liften bent op de naam en het succes van house en haar artiesten. Dat is namelijk wel iets wat op dit moment speelt. Dan kan men wel zeggen dat hardstyle globaliseert, maar als dat bijna alleen bij gratie van de house gaat en je dus alleen scoort met werk wat de massa toch al kent, hoeveel vertrouwen heb je dan daadwerkelijk in je genre?

OT: zoals verwacht niet echt iets voor mij, kon slechter I guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:14 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Waarom is de url van dit topic het anthem van Bass Protocol van Delete? xd


Haha wou 2 tracks posten maar Bass Protocol Anthem stond er blijkbaar al, Dus had hem veranderd naar deze bootleg! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jonah_psvfan schreef:
Wrm moet Kutski nou bij een nieuw nummer erdoorheen lullen

Omdat hij dat moet van Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 21:10 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 08:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sterke remix/bootleg, deze mag van mij een officiele release krijgen. Vind hem beter dan die laatste remix van Rigby
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 19:45 
 
Hardtraxxer

Lekkere flow in deze remix.. een dikke 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is hier mis mee? Naar mijn mening niks. Lekker feelgood plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
jonah_psvfan schreef:
Wrm moet Kutski nou bij een nieuw nummer erdoorheen lullen

Omdat hij dat moet van Q-Dance


En vaak ook van de artiest(en) zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2013 16:15 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:

nice goeie kwali zonder gelul :D heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:55 
 

ulyss schreef:
Sterke remix/bootleg, deze mag van mij een officiele release krijgen. Vind hem beter dan die laatste remix van Rigby


Heel stuk beter :D Erg lekkere plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie is echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht ook een Frontliner track te horen eigenlijk, hele vette synth. Voor de rest, nee, weer niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 12:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks zijn echt ontzettend slap zeg, maar voor de rest kan ik er ook vrij weinig boeiende elementen uit halen. Niks voor mij dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

@1:21:00 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een slappe zooi. Damn ik heb vandaag alleen nog maar nieuwe tracks gehoord die echt keihard zuigen. Niet alleen vandaag trouwens, het wordt meer regel dan uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
@1:21:00 (L)


Gaaf! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
@1:21:00 (L)


Dit is dagjesvolk (tijdens een hardstyle nummer) in het kwadraat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
@1:21:00 (L)


Wat heb ik een tyfushekel aan die mensen die die hartjes met hun handen maken.. verder zoals Basshunterzz ook al zegt.. dagjesvolk in het kwadraat.

Ontopic: fijn nummertje hoor.. van deze vocals geniet ik echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
iMark schreef:
@1:21:00 (L)


Dit is dagjesvolk (tijdens een hardstyle nummer) in het kwadraat


dus? wat wil je zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Meer van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 13:35 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Meer van hetzelfde.

idd, meer van hetzelfde graag! toptracks maar 'ie de laatste tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Basshunterzz schreef:
iMark schreef:
@1:21:00 (L)


Dit is dagjesvolk (tijdens een hardstyle nummer) in het kwadraat


dus? wat wil je zeggen?


Dat ik dit volk niet op een hardstyle feest hoef te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:05 
 

Erg goedkoop maar klinkt toch best leuk :$
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks