Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Ghetto

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:56 
 
Hardtraxx Elite


@27:30

wow wow wow wat een track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb met een lach op me gezicht zitten luisteren, wat een plaat zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaa deze is super! Komt live ook heel lekker over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh jongens toch. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:29 
 
Hardtraxxer

vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa, dit is echt verschrikkelijk vet!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zit ook geen rem op dit stijltje he. Heer-lijk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme seg, die kicks alweer :worship: . Live is die ook ongelooflijk, zoals al zijn tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:40 
 

jaaaaaaaaaaaaaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag iedereen echt kijken van 'WTF :huh: ' toen deze gedraaid werd. Wat een heerlijke plaat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Heel vet! Eindelijk de eerste Delete track die me echt weet te boeien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:36 
 
Hardtraxx Addict

Die kick :drool: En ook goddelijk hoe die erin klapt "The motherfucking world is a VOEM VOEM VOEM VOEM" :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als hier een andere kick onder zat,had er zo Beholder & Zany bij kunnen staan. positief verrast dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
Als hier een andere kick onder zat,had er zo Beholder & Zany bij kunnen staan. positief verrast dus :thumbup:

Heb jij je oren in je broekzak zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ge-wel-dig!!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stond met Delete te praten terwijl deze plaat ingemixt werd :love: Episch momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaa deze is vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Kwam hem gisterenavond tegen in het setje van Exit Mind hierzo, maar ik ben echt onder de indruk van deze man sinds een paar maanden, echt zieke tracks :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:33 
 
Hardtraxx Elite

Had het even niet meer toen ik deze hoorde.
Fucking hell wat heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is grandioos! Die kicks :worship: :worship:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks