Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit soort kicks doen mij dus echt helemaal niks, na de mid-intro geloof ik 't altijd wel en dan zet ik de track weer af. Is bij 99% van de Theracords platen overigens.. Neen, niks voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Dit soort kicks doen mij dus echt helemaal niks, na de mid-intro geloof ik 't altijd wel en dan zet ik de track weer af. Is bij 99% van de Theracords platen overigens.. Neen, niks voor mij!


Jammer, maar ik snap het wel. Live gaat deze echt belachelijk hard, is echt een verschil met deze thuis te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Dit soort kicks doen mij dus echt helemaal niks, na de mid-intro geloof ik 't altijd wel en dan zet ik de track weer af. Is bij 99% van de Theracords platen overigens.. Neen, niks voor mij!


Vond deze plaat echt drie keer zaad toen ik hem thuis luisterde, Theracords trekt me ook niet. Maar heb hem gister live mogen horen en dit stijltje is live echt een heel welkome afwisseling op de gewone raw. Zelden zo'n vette track gehoord op een groot systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track, gaat veel gedraaid worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 03:11 
 
Hardtraxxer

Jezus, die kicks :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is met toch een plaat zeg, niet normaal dik! Wat een drive in het begin en heerlijke agressieve screeches in de climax! Heerlijke kicks en ik vind de vocals in dit nummer ook echt vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 00:52 
 
Hardtraxx Elite

Vind de vocals ook best sterk!
Heerlijke plaat if you ask me :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


Isti dan! nummertje 11.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 13:14 
 

Veelste ziek :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 13:06 
 
Hardtraxx Elite

Release: Maart
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 15:30 
 
Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Dit soort kicks doen mij dus echt helemaal niks, na de mid-intro geloof ik 't altijd wel en dan zet ik de track weer af. Is bij 99% van de Theracords platen overigens.. Neen, niks voor mij!

Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was zooooo dik tijdens hardbass! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt waanzinnig momentje zaterdag, moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet heel bijzonder vond voor ik hem live had mee gemaakt,

maar in het Gelredome, op 10 meter van de boxen af, ben ik helemaal om :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Errug graag mee willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik deze hoorde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Deze ging lekker zaterdag! Een van de weinige delete platen die me pakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Krijg toch wel kippenvel als ik dat filmpje terug zie hoor :$
Toen deze kwam liep ik op de trap dus heel snel richting decks gesprint en goed hard losgegaan, op het filmpje lijkt het als bijna iedereen stil staat :x

Deze track is gewoon geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:57 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
op het filmpje lijkt het als bijna iedereen stil staat :x


Viel mij ook al op! Als ik deze zou horen kon ik absoluut niet stil blijven staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 21:06 
 
Hardtraxx Addict

Wat ging dit haaaard op Hardbass :surrender: :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 01:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De drive die hierin zit is echt geniaal. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ondanks dat deze plaat zo simpel is vind ik hem niet zo cliiché als al die andere huidige raw hardstyle. Mega dikke drive, zuivere kicks :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Heeft iemand deze los? Anders moet ik elke keer skippen

http://www.youtube.com/watch?v=JTpD0jrET1Y
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks