Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 12:02 
 

Ik vind dit dus echt helemaal niks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 12:21 
 
Hardtraxx Newbie

Luister nog liever naar Hard Attakk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wss doet ie het live beter, maar wat een kut plaat :sick:
Kicks klinken niet echt lekker, het klinkt allemaal rommelig en de vocals is niet mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm vind deze ook niet zo geweldig eigenlijk, is me net iets te panisch allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat gruwelijk dik weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo thuis doet ie me ook niet veel, live toch wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem gruwelijk, kippenvel op Supremacy :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overtreft niet zijn voorganger, maar zeker niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:42 
 
Hardtraxx Addict

De drive in deze track is echt belachelijk :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

//nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ik vind hem gruwelijk, kippenvel op Supremacy :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waardige opvolger van Dismissed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive weer door de plaat, maar had hogere verwachtingen na 'm in LQ te hebben gehoord.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks