Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Delete

Track(s): Dismissed Again

Sample/video:




Bron: de Volkskrant
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

my gooood, wat heb ik gemiiiiisttttt :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
my gooood, wat heb ik gemiiiiisttttt :cry: :cry:

Ik ben niet snel enthousiast over iets, maar WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW wat een leipe set was dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan de stem te horen is dit Dismissed 2. Kan er verder (helaas) nog niet zoveel uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/hardnewsnl/vid ... 998741323/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Dismissed Again, en klinkt super dik zo op die LQ filmpjes :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Chaos in de tweede climax is episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:32 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Artiest: Delete

Bron: de Volkskrant


:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:38 
 
Hardtraxx Addict

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele gave plaat, mooie opvolger van dismissed :worship:
Ging live echt zoooo lekker :bomb:
Kansmaker TOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw wat is dit vet :thumbsup: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:05 
 

Wat een baas :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:17 
 
Hardtraxxer


Nog wat betere kwaliteit.
Lekkere opvolger van Dismissed trouwens, Delete is belachelijk goed bezig de laatste tijd. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Bron: de Volkskrant


HAHAHAHAHAHA!!!1!!!!!

Leuke edit, vond het origineel zelf nooit wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dikke plaat! Wat een set ook :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit dik zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
yowan schreef:
Bron: de Volkskrant


HAHAHAHAHAHA!!!1!!!!!


Grappig hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waanzinnig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toty :drool: Deze ging kneiter hard op supremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een opener was dit! Klinkt als een waardige opvolger van Dismissed. Heerlijke kicks ook, gruwelijk dik. :worship:

chas1n schreef:
https://www.facebook.com/hardnewsnl/videos/1246181998741323/

Wat me live al op viel, is dat op 2:08 zo'n typische uplifting melodie zit zoals Digital Punk die altijd gebruikt. Heeft deze track helemaal niet nodig en mag er wat mij betreft uit in de uiteindelijk versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 20:14 
 

Supervette shit maakt die Delete!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 23:02 
 
Hardtraxxer

Wel ff allemaal normaal blijven doen nu he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb absoluut niet zoveel met Delete als velen hier, maar dit klinkt toch wel erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga alvast een standbeeld bestellen voor deze man... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks