Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): This Mind

Sample/video:
https://www.facebook.com/photo.php?v=52 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:12 
 
Hardtraxxer

Klinkt in eerste instantie best gaaf, vette screech! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:03 
 
Hardtraxxer

Klinkt weer geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik zeker meer van horen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict

Ze bewijzen telkens weer waarom ze mijn nummer 1 dj/producers zijn :D Wat maken die gasten toch geniale muziek zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier opende Thera dus mee tijdens Alcatrazz!
Wederom een geniale track van D&R! Geweldig! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt echt dik, wil hem wel volledig horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:16 
 
Hardtraxx Elite

Klink weer vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 21:34 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt weer vet! Kom maar op met die HQ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemachtig wat is dit een plaat zeg :cry: Op Defqon meters kippenvel gekregen, wat een ge-wel-dige melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Allemachtig wat is dit een plaat zeg :cry: Op Defqon meters kippenvel gekregen, wat een ge-wel-dige melodie :love:


Jaaaaaa :cry:
Herriner me deze ook nog heel goed! Wat een geweldige melodie heeft deze indd :love: Hopelijk snel HQ!
Kreeg ook echt bijna tranen in m'n ogen tijdens Demon In Me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Laatste plaat. Klinkt weer dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Allemachtig wat is dit een plaat zeg :cry: Op Defqon meters kippenvel gekregen, wat een ge-wel-dige melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ho-ho wat gaan deze mannen lekker de laatste tijd! Jeeeezus. :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gasten verdienden het echt zo om op Defqon te staan dit jaar! Wat ik zo knap vind aan ze is dat ze zichzelf om de paar maanden weer totaal opnieuw uitvinden, weer 2 of 3 nummertjes beetje hetzelfde stijltje en dan weer totaal iets anders...

ook dit weer echt een geweldig nummer, was genieten op Defqon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sow wat een kneiter is dit dan. geweldige kick, geweldige melodie en een bak drive (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeah echt een harde plaat weer van Degos & Re-Done ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Kick's doen me denken aan One By One (En die andere 2 platen van RR). Niets mis mee! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks an
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:58 
 
Hardtraxx Addict

Doet me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allemachtig wat een productie! :cry:
Heerlijke kicks en die melo is echt fantastisch! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

kick is net een hardcore kick.. nee dit is het net niet misschien vaker luisteren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heren hebben ook altijd weer een mooi plaatje voor ons in petto. Wat een parel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een onzettend dikke plaat zeg :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks