Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardcore like kicks :sleep:
Die kicks van D&R trekken me, evenals Radical, steeds minder.. Liever de kicks van platen ala 'Play' 'Evolve' 'Turn it of' 'Synthgeweld' 'Cause Chaos' om maar even een paar vette voorbeelden te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hardcore en hardstyle kicks van de hardere hardstyle kruipen nu wel steeds vaker naar elkaar toe, vind ik wel wat jammer, ik mis die harde punch die je speakers op de proef stellen.

Verder hele vette plaat weer natuurlijk van D&R :D Altijd vol gas met die lui. Maar doe mij maar weer 'hardere' kicks, met een flinke punch en niet zo'n lange distorted tail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 20:41 
 
Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Hardcore like kicks :sleep:
Die kicks van D&R trekken me, evenals Radical, steeds minder.. Liever de kicks van platen ala 'Play' 'Evolve' 'Turn it of' 'Synthgeweld' 'Cause Chaos' om maar even een paar vette voorbeelden te noemen

Klinkt weer lekker kut net zoals RR. Alles vet behalve de hardcore kicks. Doe mij maar weer een stel kicks als Yes We Know.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt m'n favoriete nummer van het moment, jezus wat vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 00:19 
 
Hardtraxxer

Wat een ongeloofelijk vet nummer :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
doe mij maar weer 'hardere' kicks, met een flinke punch en niet zo'n lange distorted tail.

Ik kan beide wel waarderen, maar hier zit ik inderdaad ook al een tijdje op te smachten weer ja ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische plaat weer, misschien wel 1 van de beste van D&R tot nu toe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Fantastische plaat weer, misschien wel 1 van de beste van D&R tot nu toe :worship:


Eeenschh :yes:

Echt keer op keer kippevel bij de melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een dik plaatje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk krijgen deze mannen snel weer een release want deze en Mr.Willy zijn echt pareltjes :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Hardcore like kicks :sleep:
Die kicks van D&R trekken me, evenals Radical, steeds minder.. Liever de kicks van platen ala 'Play' 'Evolve' 'Turn it of' 'Synthgeweld' 'Cause Chaos' om maar even een paar vette voorbeelden te noemen

jaa een plaat ala Evolve zou ik erg waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 14:15 
 

Kicks krijgen geen 10 van mij maar de rest van de plaat wel. Wauw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zo'n track waarvan de kick achter de pc ietsie te hardcore lijkt, maar heb 'm nu live mogen ervaren, wat een track! De kick, screech en sfeer in het algehele nummer, top prestatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



21:49, heerlijke kicks oja en Mr willy staat op: 39:18
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt de meest saaie plaat van Degos & Re-Done in tijden, doet mij echt helemaal niks dit helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij misschien wel hun beste plaat, dikke kicks en die melodie is zo machtig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een dikke plaat is dit, melo is zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Come on, let's go! :bomb:
Die climax knalt er zo heerlijk in, kippenvel!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks