Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): Fuck The System

Sample/video:

Bron: Joeptoep
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst in jaren dat ze met een aantal nummers achter elkaar aankomen die me zeer weinig doen... Sing for the moment deed me uiteindelijk ook maar weinig, en dit klinkt ook totaal niet speciaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem toch wel weer heel vet hoor. Hard, maar niet al te lomp ^^
Benieuwd naar meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2015 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes, eindelijk weer een track met Fuck in de titel. Ik kreeg al bijna afkickverschijnselen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks