Ben nooit echt groot fan geweest van de producties van Degos en Re-Done. Deze klinkt wel dik op zich 
dawasiknie wrote:Ben nooit echt groot fan geweest van de producties van Degos en Re-Done.
dawasiknie wrote:Ben nooit echt groot fan geweest van de producties van Degos en Re-Done.
Klopt. De kick is niet echt op de juiste toonhoogte (gepitched) om het echt lekker te laten klinken dit keerNazale wrote:Deze kick matcht toch totaal niet met wat er voor de rest bij zit.
Nazale wrote:Niet alleen dat - maar ook de hele sound is gewoon veel te lomp. Zit geen gedachte / gevoel in imo!
Dat hoeft ook niet altijd. Als er maar energie in zitNazale wrote:Niet alleen dat - maar ook de hele sound is gewoon veel te lomp. Zit geen gedachte / gevoel in imo. En als er wel een gedachte/gevoel in zit.. nou... dan komen ze vast uit t oosten!
Dit dusNando wrote:God oh god, wat lekker weer. Niet om te slijmen of what ever, maar er komt de laatste tijd gewoon NIETS slechtst vanuit de hoek van Theracords. Helemaal mijn smaak dit.
RoodPete wrote:Break doet me denken aan een nummer van Marco Borsato
Slijmbal. Dit is gewoon een leuke track, wees toch eens bescheiden..Nando wrote:God oh god, wat lekker weer. Niet om te slijmen of what ever, maar er komt de laatste tijd gewoon NIETS slechtst vanuit de hoek van Theracords. Helemaal mijn smaak dit.