Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Degos & Re-Done

Track(s): TBA
Sample/video:https://www.facebook.com/photo.php?v=472320576174513&set=vb.137098793017995&type=2&theater

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Echt een geweldige track :$ ben helemaal verkocht :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict

Wow. Hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo hee, wat is dit dan :D
Wil deze wel eens op betere kwaliteit horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze was echt heel erg dik gister tijdens Thera! :woot:
Wat een genialiteit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoor de hele tijd de stem van Thijs op die sounds in die intro zoals in die preview die ze laatst op fb hadden staan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Zo hee, wat is dit dan :D
Wil deze wel eens op betere kwaliteit horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Grozny schreef:
Zo hee, wat is dit dan :D
Wil deze wel eens op betere kwaliteit horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:47 
 
Hardtraxxer

Pfffft... Wat een gruwelijke plaat! :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Leipe shit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow beste plaat van hun in tijden :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De kick wil ik nog even afwachten in betere kwaliteit. Vind de climax niet heel boeiend zo op het eerste gehoor, de rest klinkt wel weer gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:58 
 
Hardtraxx Newbie

dit is toch sloopbedrijf werk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de Kicks op het eerste gehoor wel wat zwak maar verder goeie plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 18:32 
 
Hardtraxx Newbie

Deze ging idd hard op Qapital :D Krijg hierdoor al weer zin in Beat the Bridge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:33 
 
Hardtraxxer

YES :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Superlomp en bakken drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

En ze flikken het weer :worship:
Wat een plaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wauw, wat een dikke plaat dit zeg :drool:
die kicks en drive!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:01 
 
Hardtraxx Addict

nu in HQ nog meer overtuigd in hoeverre dat nog mogelijk was :love:
al enige tijd mijn nummer 1 plaat op het moment en dat word nu nogmaals bevestigd waarom dat zo is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lekkere plaat dit zeg ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 15:18 
 
Hardtraxxer

Gister het mooiste moment van mijn leven gehad tijdens de set van Degos & Re-Done.
Dit nummer was ook egt een Hoogtepunt! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een ontzettend fijne kicks en die melodie in de climax :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks