Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:20 
 
Hardtraxx Newbie

Zieke track dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is echt zo een van die tracks waar echt ALLES aan klopt. Jezus, man :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT een nummer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Wat dik zeg :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld! :woot: ! Die melo komt mij heel bekend voor :huh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:12 
 

flevoboys schreef:
Die melo komt mij heel bekend voor :huh: .


mij ook heel erg :huh:

maar wat een nummer _O_O_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

godsamme he :drool: :drool: wat een geweld :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:43 
 
Hardtraxx Elite

intro is heel fijn, climax wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 13:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
flevoboys schreef:
Die melo komt mij heel bekend voor :huh: .


mij ook heel erg :huh:

maar wat een nummer _O_O_O_


Misschien van Derb?

Inderdaad een hele vette track!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:26 
 
Hardtraxx Addict

Hopen dat deze samen Demon In Me op een EP komt :$
Sowieso zou dat dan de EP van het jaar worden voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Hopen dat deze samen Demon In Me op een EP komt :$
Sowieso zou dat dan de EP van het jaar worden voor mij!

en Dr. Willy ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:54 
 

Korey schreef:
Anonymous schreef:
flevoboys schreef:
Die melo komt mij heel bekend voor :huh: .


mij ook heel erg :huh:

maar wat een nummer _O_O_O_


Misschien van Derb?

Inderdaad een hele vette track!!


Jaaaaaa die bedoelde ik :thumbsup: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow deze is gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




ff spammen met onze aftermovie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 15:58 
 
Hardtraxxer

Jezus wat een geweldige plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 16:33 
 
Hardtraxxer

Mid intro geweldig. Climax is ook wel vet, alleen minder. Maar goh wat fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Jezus wat een geweldige plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro is best wel dik, climax daarintegen niet. Irritante melodie (Derb vond ik ook niet echt wat) en die synth klinkt echt vals imo. Jammer, want Demon in Me vind ik wel supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne plaat! :worship:
Komen die vocals misschien van de film Unbreakable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker een harde plaat zeg! :worship: Lekkere opbouw en een fijne vrolijke climax. Ik herkende ook gelijk Derb erin ja.

Ik mis wel de pitched kicks in de climax. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 14:00 
 

klonk op Qapital toch wat lekkerder dan nu :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks