Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Deetox

Track(s): Here I Come

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die screeches :worship:
Klinkt gruwelijk dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut telly, werkt nooit bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 05:39 
 
Hardtraxxer

Klinkt al heerlijk! Word bij loudness vooraan knalluh bij deetox! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 09:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deetox, Heldin! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het niet zo vet klinken tot die screeches er in komen op het laatst, volgens mij wordt die anti wel heel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox blijft echt een heldin :worship: :worship:
elke productie die ik van haar ken is gewoon goed!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkah Lekkah :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran


@34:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff wat kan deze dame producen zeg! Ik heb echt nog geen enkele plaat van haar gehoord waarvan ik zeg "nee dit is het niet." Stuk voor stuk parels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het idee heeeeel vet! Kicks komen alleen nog niet echt door, kan ook aan YT liggen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Allejezus wat een plaat. :drool:
Heerlijke screeches en een ontieglijk dikke anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Eerst Drop That Bass en nu Here I Come ook nog :woot: :worship:
Echt een te gru-we-lijke plaat weer! Als deze 2 tracks op 1 EP komen dan heb je echt DE perfecte EP haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Drop that bass
Here i come
Android

Komen alle 3 op mijn volgende release :)
Bedankt voor de reacties mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Drop that bass
Here i come
Android

Komen alle 3 op mijn volgende release :)
Bedankt voor de reacties mensen :)

gvd wat een epische release is dat dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Drop that bass
Here i come
Android

Komen alle 3 op mijn volgende release :)
Bedankt voor de reacties mensen :)

Hahahahaha dat is fucking awesome. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 12:56 
 

D-tone schreef:
Deetox, Heldin! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weer Diana :thumbup: Klinkt erg lekker, goede drive en de kicks zijn echt fijn. Enige minpuntje is dat het nogal op elkaar lijkt allemaal, redelijk standaard qua screeches, maar over het algemeen gewoon een erg vette plaat. Hoop hem gauw live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heerlijk weer Diana :thumbup:

Hier regent het gvd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Mr Lellebel schreef:
Heerlijk weer Diana :thumbup:

Hier regent het gvd :(


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mr Lellebel schreef:
Heerlijk weer Diana :thumbup:

Hier regent het gvd :(

Afbeelding :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks