Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 16:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Deetox

Track(s): Here I Come (Dj Thera Remix)

Sample/video: http://instagram.com/p/xZJ4g5ygog/?modal=true
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:20 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt wel erg lekker zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker hoor. Thera weet er altijd wel iets van te maken wat mij trekt! Ben benieuwd naar de HQ. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tracks met melodie in climax is al al +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt nu al ijzersterk! Ik ben zeer benieuwd hoe dit in hogere kwaliteit klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie in die climax :D lekkere drive, ben benieuwd naar de HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 04:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, dit klinkt echt heerlijk seg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 21:07 
 
Hardtraxxer

Ik vind de melodie zoals die in het orgineel is een stuk dikker dan dit alleen bestaan de climaxen uit anti's wat dan wel weer wat minder is. Buiten dat klinkt deze remix ook gewoon best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Klinkt nu al ijzersterk! Ik ben zeer benieuwd hoe dit in hogere kwaliteit klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer naar behoren!! Bij Thera ga ik altijd vooraan staan (ook al sta ik daar meestal al) altijd top hoe hij los gaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit klink vet :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben ontzettend screech-moe geworden, dus vind hier helaas niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ben ontzettend screech-moe geworden, dus vind hier helaas niks aan.


100% mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:23 
 

wootum schreef:
Ik ben ontzettend screech-moe geworden, dus vind hier helaas niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind deze plaat juist wel fijn. Er zit wel een screech in maar die vind ik persoonlijk niet storend. Verder zit er een lekkere melodie in met fijne kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ik vind deze plaat juist wel fijn. Er zit wel een screech in maar die vind ik persoonlijk niet storend. Verder zit er een lekkere melodie in met fijne kicks.


Ja dit inderdaad! Niet zo overdreven ofzo,

Hoef ook niet meteen alle screech tracks blind af te schrijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Magnetron schreef:
Ik vind deze plaat juist wel fijn. Er zit wel een screech in maar die vind ik persoonlijk niet storend. Verder zit er een lekkere melodie in met fijne kicks.


Ja dit inderdaad! Niet zo overdreven ofzo,

Hoef ook niet meteen alle screech tracks blind af te schrijven :)


Het is op dit moment gewoon lastig om onderscheidend te zijn met een screech (en/of anti) omdat er gewoon zoveel van dit zelfde soort platen uitkomen.

Dat wil inderdaad niet zeggen dat voor alle tracks waar een anti en/of screech inzit dit niks toevoegt. Zo vind ik deze track niet slechter doordat er een screech inzit.

Verder is dit ook wel een leuk plaatje met een leuke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, mist het stukje overtuiging en drive wat ik normaal wel bij Thera heb. Melodie doet me ook denken aan DBSTF - Together.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm echt heel vet! Geslaagde remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headknocker vind ik vet, Here I Come doet me helaas niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/deetox-headknocker-here-i-come-dj-thera-remix-ther-143-t48431.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks