Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Phrantic & Deetox

Track(s): Contact

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar haal je P&D vandaan? :P

Ik gok de collab van Phrantic en Deetox, maar weet het niet zeker. Ben er bijna de hele set bij geweest, op een enkele keer drinken halen na, en dit was de enige plaat die ik niet kende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:21 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Waar haal je P&D vandaan? :P

Ik gok de collab van Phrantic en Deetox, maar weet het niet zeker. Ben er bijna de hele set bij geweest, op een enkele keer drinken halen na, en dit was de enige plaat die ik niet kende.


Haha weet ik niet, toen ik het luisterde dacht ik direct aan P&D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet mij gelijk aan Phrantic denken. Ik vond hem wel gruwelijk lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Klonk echt magnifiek :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nieuwe Phrantic & Deetox idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was idd heerlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Waar haal je P&D vandaan? :P

Ik gok de collab van Phrantic en Deetox, maar weet het niet zeker. Ben er bijna de hele set bij geweest, op een enkele keer drinken halen na, en dit was de enige plaat die ik niet kende.

Das toch ook P&D!

Klinkt wel erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk heel erg vet live. Zo'n subtiele 'destroy' vocal werkt altijd goed bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Benieuwd naar een betere preview hiervan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik dit !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Das toch ook P&D!


Ooohjaa :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Horizontaal gefilmt ook nog xd

Vette track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
XtD schreef:
Das toch ook P&D!


Ooohjaa :lol:

Haha xd maximale verwarring
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Deze was alleen nog niet gemasterd zei Deetox tegen mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oe heerlijke plaat zo op het eerste gehoor, benieuwd naar de bassline/kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic & Deetox - Contact



@21.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 07:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee voor beste plaat van het jaar dacht ik zo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Gaat mee voor beste plaat van het jaar dacht ik zo :love:

Zeker kanshebber :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja ja ja jaaaaaa :love:

Als ik die tracklist bekijk is dit een beetje het niveau van komende Loudness, kan niet mis gaan dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Addict

:worship: :loving: :love: :woot: :bomb: (L) :$ :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk lekker dit, vooral die mid en de 2e climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

epische plaat! heerlijk hoe die eerste anti er in komt, tweede climax sluit er ook heerlijk op aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:03 
 
Artiest

Thanks guys! :) Correct title is Phrantic & Deetox - Contact since it most likely will be on one of my releases btw! :D We hope to finish it 100% soon so there will be a proper preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks