Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het allemaal maar wat druk klinken. Kicks zijn wel lekker vol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track weer van de Theracords stal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Vind deze eigenlijk niet zo heel boeiend. Beiden hebben veel leukere platen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:38 
 
Hardtraxxer

Artiest: Phrantic & Deetox

Track(s): Contact

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker geen verkeerde plaat, lekker apart! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

straks even goed beluisteren, erg benieuwd wat er uit hun studio is komen rollen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 20:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Is die synth gemaakt vanaf een vocal? Ik vind m in ieder geval erg vet, alleen er zijn wel wat frequenties die elkaar in de weg zitten, vooral de bassline en de synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Is die synth gemaakt vanaf een vocal? Ik vind m in ieder geval erg vet, alleen er zijn wel wat frequenties die elkaar in de weg zitten, vooral de bassline en de synth.

Dit. Hopelijk fixen ze dat nog of klinkt het in HQ beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een track! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Die kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heerlijke plaat! Die kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:41 
 

Kwaliteit den top :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldig nummer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kicks vind ik eerlijk gezegd niet zo, past ook niet bij de rest. De rest is wel erg vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een nummer zeg, Zitten erg veel geluiden in die goed in een geheel gemixed zijn. kortom een top track
:thumbup: . Altijd erg gaaf Militaire aspecten in een track, Contact!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet waarom, maar dit doet me erg denken aan het stijltje van Delete.
Supervet dit!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Kwaliteit den top :worship:


inderdaad, dit is nou kwaliteit!
Wat een geweldige climax zeg.. heerlijke kicks erbij, TOP! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele zieke plaat, die Phrantic altijd met z'n kicks! :love:

Maar die melodie klinkt echt nergens naar. Net of ze heel ff snel een riedeltje in elkaar hebben geflanst om die zieke antis te laten volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt een vette plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:34 
 
Hardtraxxer

Komt hier nog een release van? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D2kke_Bleek schreef:
Komt hier nog een release van? ^^


Word een Phrantic release (volgens mij, want na de Degos & Re-Done release komt een Deetox release), zou volgende maand of de maand daarna wel komen :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks