Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee vind dit niet zo geweldig. Drive is er wel, maar weer dezelfde sounds. is hem niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeerlijk, perfecte combi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ongekende drive. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk hoe die kicks zo overlopen! :D en wat een drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Wel vette track. maar ook echt niet meer dan dat hoor. Na alle reacties dacht ik echt; dit moet een meesterlijke plaat zijn, maar dat is het voor mij niet! die kicks van Delete zijn ook echt geen toevoeging aan dit nummer! had liever de Deetox kicks alleen gehad!

Edit: Toch wel echt een heerlijke track hoor :$ pas mijn mening toch een beetje aan! Toch blijf ik die Delete kicks geen toevoeging voor dit nummer hebben! De kicks van Deetox zijn veeeeel lekkerder :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg dikke plaat!

De stukken met de overloop naar Delete kicks geeft de track echt zoveel kracht. Met alleen Delete kicks had ik het niet zo spectaculair gevonden, maar dit samen is echt super dik gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Climax doet me heel hard denken aan de Still Here remix, de mid-intro wel heeeeeeel dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na de HQ vind ik em nog veel beter, dit is voor mij sowieso de plaat van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal zijn de kicks van Delete wel gaaf, maar als je eerst die van Deetox ervoor klinkt het toch een beetje als een downgrade. buiten dat om een hele dikke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kickswitches zijn echt heel erg vet. Zit erg veel drive in door de Deetox invloeden. Iets wat ik bij Delete producties vaak mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro en mid-intro zijn erg dik! Tof idd die kick-switches. Dat geluidje uit Star Wars van 1 van die robots is vet gedaan! Climax is erg dik! Kortom dikke track! Voor het eerst gehoord @ Penoze en later Loudness, die klapte er goed op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:48 
 
Hardtraxx Addict

vvkeer schreef:


Vanaf 2:32 :love: :drool: :$
Echt heerlijkste stukje uit de track vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:27 
 
Hardtraxx Newbie

:drool: Wat een knalplaat!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks