Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is echt bizar, gruwelijk vet deze plaat :love: . Kon mijn geluk niet op tijdens Hardnation. Heerlijk sfeertje, en die afwisseling van kicks levert zoveel drive mee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Dit is echt bizar, gruwelijk vet deze plaat :love: . Kon mijn geluk niet op tijdens Hardnation. Heerlijk sfeertje, en die afwisseling van kicks levert zoveel drive mee :worship:

Hahaha klote Jeroen :P Warfole in je aars!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat klonk dit zaterdag ontiegelijk vet zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt zo bruuut! :woot:
Combinatie van die kicks is echt gruwelijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tievusteringgodverdekutboem :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 12:18 
 
Hardtraxxer

Ik dacht eerst dat dit de nieuwe deetox plaat was:p
Mid deed me denken aan zwarte magie maar toen ineens delete kicks :drool:
Facking ziek dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een %$%& nummer, ik hou niet van Android.
Doe mij maar iOS :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Wat een %$%& nummer, ik hou niet van Android.
Doe mij maar iOS :whistle:

Kswoosh V.2.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik kan nu dus echt niet meer wachten tot loudness he :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

Kan er zo in LQ niet veel mee, maar lijkt wel lekker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt zelf in de LQ al zeer goed :) Leuke combinatie van beide artiesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteren weer gehoord als 1 van de laatste hardstyleplaten, maar dat mag bij deze plaat. Want mijn god wat gaat deze plaat hard zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het moment dat die Delete kicks erin knallen. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze iets minder speciaal. Maar ging wel hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging ongekend hard op Loudness :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 23:29 
 



:worship: Deetox en Delete! voor mij persoonlijk het duo van de eeuw! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks @ 2:08 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran


@2:00, weet niet of dit betere kwaliteit ofzo is. ;x

oja, citaatje van Deetox op harderstate:
Citaat:
In a few weeks you will hear this beauty in a radioshow together with 2 new solo tracks! And ofcourse @ Loudness

Benieuwd welke radioshow, Theracords zeker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt in love met deze plaat, zooooo lekker :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een geniaal stuk muziek. :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran


@57:40

Wat is ie lekker! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waaaattttttt :worship:

Fucking gruwelijk! Wat een drive :surrender: Die mid-intro is zo ziek.
Alleen die break vind ik niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat Davey zegt, die mid-intro :drool: . Heb hem nu al 4 keer teruggespoeld. Geniaal gewoon! Heel die plaat eigenlijk, man man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niet zoveel, vind Deetox d'r sound te saai en Delete ken ik nu wel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks