Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 23:30 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Deepack

Track(s): ID

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk zelf ook dat het Deepack is. Best vet plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan heel goed zijn dat hij van Deepack is, maar hij zou ook van iemand anders van Hardcopy/DWX Anarchy kunnen zijn. Plaat kan er mee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Master :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 01:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat vind ik dit dik klinken zeg :worship:
Als dit Deepack is blijven ze erg lekker produceren, SON vind ik ook al zo lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke drive zit hier in, ben benieuwd naar betere kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Heeerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 18:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

klinken als DBSTF kicks, de track is leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol. dat was lelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 14:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:love: DRIVE :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wow! :drool:
Onverwachts dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere beukplaat :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer verrassend dit :) Op een positieve manier. Moet het nog op origineel bpm en kwaliteit horen voordat ik echt kan oordelen though. Maar van wat ik hier hoor hebben de mid en de tweede climax echt een dijk van een drive :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

Awesome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 02:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, als dit Deepack is hebben ze me positief verrast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 11:43 
 

Hoe vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker nummertje inderdaad!
De geluiden/screech in de intro doen me denken aan een wat ouder Deepack nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:43 
 
Hardtraxxer

Eerst even HQ afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:34 
 
Hardtraxxer

Heerlijk track als het nu echt van Deepack is. :)

Wanneer was hun laatste release? Is zeker een lange tijd geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Heerlijk track als het nu echt van Deepack is. :)

Wanneer was hun laatste release? Is zeker een lange tijd geleden.

Statement of Noise was de laatste (ANY-001)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 10:23 
 
Hardtraxxer

Wat een dikke track, heerlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze moet echt snel gereleast worden, wat een bazenplaat _O_ Ik hoop echt zo erg dat hij niet tegenvalt op 150 bpm en originele kwaliteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:09 
 

Klinkt lekker dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump. Iemand nog nieuws hierover? :yay: Bazenplaat.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks