Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 03:01 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wat een heerlijke drive zit hier in, ben benieuwd naar betere kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 11:10 
 

Klinkt wel heel erg als deepack dit, pompende mid-intro, beetje gay break en vervolgens een anticlimax.

Anyway! De midintro/outro = koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de climax ook wel wat van G4H weghebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:51 
 
Hardtraxxer

yup! deze is van deepack
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks