
Fijne discussie hier, vooral omdat het zonder einde is haha.
Maar even ontopic, leuk plaatje wat ZOWEL niet misstaat als hardstyle of als hardcore.
Ik neig meer naar de hardstyle, om even het vuur hoger op te stoken haha.
In hokjes plaatsen doen we toch niet meer, dus laat iedereen lekker zijn eigen mening erop betrekken.
Wil je hem in een hardstyle setje draaien, dan draai je ´m lekker daarin.
Wil je hem liever in een hardcore setje draaien, dan draai je ´m lekker daarin, opgelost!