Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Dark Pact

Track(s): Despair (Delete Remix)

Sample/video:

Bron: https://www.facebook.com/deletedjproduc ... 9613251484
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:05 
 
Hardtraxxer

Lekkár :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de intro/midintro nog wel vet met de kickswitches, alleen de climax vind ik veel te simpel en eentonig qua sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Delete echt steeds minder interessant -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:15 
 

Lekker hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zodan! :corn: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt op zich wel, maar heb liever Ghetto, waar die erg op lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete :worship: Begin hem steeds meer te waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks. :worship:
Sounds eromheen vind ik dan weer helemaal niets. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 03:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit :love: :love: :drool: Hoger BPM aub! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vanaf 2:38 pas een echte plaat, daarvoor soort Ghetto achtig iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 11:20 
 
Hardtraxxer

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is weer fantastisch :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 20:36 
 
Hardtraxx Elite

Wat een heerlijk geweld weer! _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na wat vaker geluisterd te hebben toch weer erg lekkere remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 21:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind helemaal mooi :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 21:52 
 

Ik heb dus echt niks met Delete. Vind t maar overschat, het is altijd hetzelfde idee met steeds iets andere uitvoering imo. Niet onder de indruk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja als je d'r niet van houd dan snap ik dat ook wel. Ik vind zijn sounds en kicks juist erg vet. En ondanks dat hij wel ongeveer steeds hetzelfde soort ''werkproces'' aanhoud vind ik dat bij hem juist niet storend. Op 1 of andere manier klinkt het toch altijd weer een beetje anders.

Kicks die door merg en been gaan vind ik altijd erg dik, en dat dit over de top is voor mensen heb ik altijd wel kunnen begrijpen. Veel te lekker dit :love: . Als de industriële revolutie nu pas zou zijn begonnen, zou Delete er een groot aandeel in hebben gehad met zulke zaagkicks :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 23:26 
 

G1LL schreef:
Tja als je d'r niet van houd dan snap ik dat ook wel. Ik vind zijn sounds en kicks juist erg vet. En ondanks dat hij wel ongeveer steeds hetzelfde soort ''werkproces'' aanhoud vind ik dat bij hem juist niet storend. Op 1 of andere manier klinkt het toch altijd weer een beetje anders.

Kicks die door merg en been gaan vind ik altijd erg dik, en dat dit over de top is voor mensen heb ik altijd wel kunnen begrijpen. Veel te lekker dit :love: . Als de industriële revolutie nu pas zou zijn begonnen, zou Delete er een groot aandeel in hebben gehad met zulke zaagkicks :love: :drool:


Haha tja het probleem is, live vind ik het wel vet. Maar als ik het dan thuis terug luister van 'oh ja dat was vet! ff luisteren' dan vind ik het niks. En ik weet nou niet precies waar hem dat in zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 00:08 
 
Hardtraxx Addict

Net als Ghetto weer een prima beukplaatje, kicks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 12:13 
 
Hardtraxxer

Kippenvel track dit weer. Ik denk dat delete een beetje de aanstichter is van de hele gated kick hype die er nu heerst (hollow etc.). Sinds hij bij theracords zit is hij imo ook met grote stappen vooruit gegaan. De tracks klinken nu veel voller en met meer drive! Ga zo door zou ik zeggen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dudejay schreef:
Ik denk dat delete een beetje de aanstichter is van de hele gated kick hype die er nu heerst (hollow etc.).


Zitten er gated kicks in hollow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Dudejay schreef:
Ik denk dat delete een beetje de aanstichter is van de hele gated kick hype die er nu heerst (hollow etc.).


Zitten er gated kicks in hollow?

Haha, dit. Besides, ik gok dat die hele hype door Chain Reaction is aangestuurd met zijn 'Record Breaking'. Delete bewandelt zijn huidige pad al een aardige tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Kan echt geen genoeg krijgen van zijn tracks, wederom een pareltje! :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks