Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha gated kicks in hollow >.<

op de een of andere manier doen de nummers van Delete me echt heel weinig de laatste tijd, doen het live wel heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Eentonige zooi weer.. (as usual)
Die kicks >.< Het lijkt net alsof er putdeksels van de trap af worden gesmeten

Ja meh meh meh prachtig voorbeeld ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben een fan van eentonigheid, maar hier heb ik niks mee. Werkelijk niks dat me aanspreekt.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt leuk vanaf 1:19, wat daarvoor te horen is klinkt veel te ingetogen. Alleen als je geluid goed hard staat is het vet, maar anders komt het totaal niet over. Maar vanaf 1:19 tot de break en de climax zelf is erg gaaf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze door het klokgebouw. :drool: :drool: :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks