Even HQ afwachten maar t klinkt opnieuw niet verkeerd!
Hoop dat hij snel uitkomt!
Ho-Ly...... Shit!
HQ wil ik het niet noemen, maar het is weer een verbetering.Roebén wrote:In HQ:
twilightforce wrote:nog steeds heerlijk
Vishengel wrote:typisch hardtraxx, ''het orgineel is beter''Faalhaas wrote:Origineel is stukken en stukken beter.
dat hoor ik bij iedere remix die maar verschijnt, is misschien wel stoer om dat te zeggen want dan lijkt het of je het orgineel kent en al wat lang naar hardstyle luisterd
dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik zie dit vrij vaak de laatste tijd
Dat was inderdaad nog de oude testversieKhadber wrote:Klonk op Rebirth lekker, toen was de mastering alleen niet je van het. Hopelijk is de nieuwe mastering beter. Zo te horen zijn jullie wel tevreden, dus komt het denk ik wel goed.
Ze zitten bij het zelfde label dus zo orgineel is dat toch niet?Khadber wrote:Orgineel om wat van Da Tweekaz te remixen! Da Bomba is ook wel een gewaagde keuze. Het heeft wel een mooie melodie, dus kan me er wel in vinden. Ben beniewd hoe hij op goede kwaliteit klinkt!
Heeft weinig te maken bij welk label je zit.. Ik vind het een erg vette remix! Break met veel gevoel erin en de climax is ook heerlijkMaximum wrote:Ze zitten bij het zelfde label dus zo orgineel is dat toch niet?Khadber wrote:Orgineel om wat van Da Tweekaz te remixen! Da Bomba is ook wel een gewaagde keuze. Het heeft wel een mooie melodie, dus kan me er wel in vinden. Ben beniewd hoe hij op goede kwaliteit klinkt!
Duruz wrote:in-phase