Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

La Bomba presents Frequencerz
13 December 2013
21:30 - 02:00
Den Bolder, Waspik

Afbeelding

La Bomba, Hardstyle en December zijn drie begrippen die onlosmakend met elkaar verbonden zijn. Met namen als Noisecontrollers, D-Block & S-Te-Fan, Psyko Punkz, Tommyknocker, Darkraver en Zany hebben we al een aantal harde edities gehad. Ook dit jaar gaan we knallen, en dat doen we harder, groter en beter dan ooit met de Frequencerz!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Line-up:

Marcus Aurellius
Vitellus
After:Shock
Frequencerz

MC: Tha Watcher

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Marcus Aurellius

Marcus Aurellius is een vaste naam tijdens onze La Bomba avonden. Deze DJ is al vanaf jongs af aan geïnteresseerd in Hardstyle en besloot op zijn 19e eigen apparatuur aan te schaffen. Meegedaan aan verschillende contesten waarbij twee maal in de laatste ronde van de Indicator DJ contest in Groningen! Marcus Aurellius stijltje varieert van early hardstyle naar de hardstyle van nu en is dan ook de perfecte naam om deze avond te openen!

Vitellus

Hardstyle en Waspik, dan mag Vitellus natuurlijk niet ontbreken! Deze Waspikker in hart en nieren staat zowel achter de decks als in de studio garant voor een stevig potje beukgeweld. Vitellus is al een aantal jaar resident bij de hardstyle edities van Oscars (Raamsdonksveer) en La Bomba. Hierdoor heeft hij tussen een aantal grote namen mogen draaien zoals onder andere Headhunterz, B-Front en Adaro. We zijn daarom blij dat we Vitellus ook deze editie weer achter de decks hebben staan!

After:Shock

After:Shock is een hardstyle duo uit Hilvarenbeek. After:Shock begon in 2011 als resident in Club Plaza en deden mee aan verschillende DJ contests, en met succes! In 2011 werden ze, door Ruthless, Chain Reaction en MC Apster, gekozen als beste DJ bij de Hardbeatzz dj contest. Hierdoor mocht After:Shock tijdens daaropvolgende editie van Hardbeatzz draaien tussen namen als Adaro, Deepack, Promo en Endymion. Met een flink aantal gigs in de planning en zelfs een eigen plaat in de maak gaan we nog veel van deze heren horen!

Frequencerz

Deze twee helden zijn inmiddels niet meer weg te denken uit de hardstyle scene. Met producties als 'Revolution', 'Rockstar' en hun nieuwe klapper ‘Hollow’ hebben ze een unieke sound waarmee ze een enorme populariteit hebben verkregen. Het is dan ook niet voor niets dat de heren op elk noemenswaardig event in de line-up staan, van Nederland tot Australië, van Qapital tot Defqon 1. We zijn daarom erg blij om deze heren te mogen verwelkomen en we zijn er zeker van dat ze de zaal op zijn kop krijgen!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prijzen:

Voorverkoop: €7,50
Deurverkoop: €10,00

Kaarten verkrijgbaar via:

https://shop.ticketscript.com/channel/w ... ormat/html

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.facebook.com/events/188254438030487/
https://partyflock.nl/party/258970:Frequencerz
https://www.facebook.com/LaBombaWaspik?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Misschien optie. Is hier een dorpje verder. Even kijken wie ik meekrijg :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:33 
 
Hardtraxxer

Uiteraard aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 19:07 
 

tis wel echt mega slecht dat Zenda hier niet tussen staat. Notabene in zn eigen dorp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 20:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

After:Shock heeft voor ons een heerlijke warm-up set opgenomen. Een lekker opbouwende mix met oude en nieuwere platen, en een flink rauw slot.
Breng jezelf in de stemming voor 13 december tijdens je workout, het reizen of werk met deze banger!

After:Shock - La Bomba Frequencerz Warm-Up

[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/39603649/file.html[/zippy]

Tracklist

1. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
2. D-Block & S-te-Fan featuring MC Villain – Evolutionz
3. Audiotricz and Atmozfears – Dance no more
4. Max Enforcer - Lost In Paradise
5. Frontliner – Discorecord
6. Zany - Pure (Brennan Heart Remix)
7. Hardstyle Masterz – Risk
8. G Town Madness vs The Viper - Here it comes (D-Block and S-te-fan remix)
9. TNT a.k.a. Technoboy n Tuneboy - Skinner
10. Toneshifterz - R.a.w. power
11. Tat and Zat - Proud to be loud
12. Brennan Heart and Wildstylez - Reputation game
13. Adaro – Hit you with the bang shit
14. Digital Punk - Revelation
15. B-front - Neophobia
16. Ran-D and Adaro – Under attack
17. Frequencerz - Rockstar

After:Shock

Facebook: https://www.facebook.com/AfterShockDJ
Twitter: https://twitter.com/AfterShockDJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heu, feest bij mij in het dorp haha. Kijk tegen die tijd wel of ik een kijkje kom nemen :)

EDIT: Er was dus geen DJ-contest dit jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 17:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gezellig! Er was dit jaar in maart een contest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 21:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Marty M schreef:
Gezellig! Er was dit jaar in maart een contest :)

Dat weer ik, toen was ik helaas niet door haha. Ga ik in maart weer opletten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

De time table voor morgen:

21:30 - 22:30 Marcus Aurellius
22:30 - 23:30 Vitellus
23:30 - 00:30 After:Shock
00:30 - 02:00 Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 20:08 
 
Hardtraxxer

aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldige avond gehad! :thumbsup: Redelijk druk en een goede sfeer. After:Shock had een leuk setje met veel oude tracks en Frequencerz zette echt een geweldige set neer, een van de beste die ik van ze heb gezien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 11:37 
 
Hardtraxxer

Lekker feestje hoor! Gezellig druk en het ging goed los!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten