La Bomba presents Frequencerz
13 December 2013
21:30 - 02:00
Den Bolder, Waspik

La Bomba, Hardstyle en December zijn drie begrippen die onlosmakend met elkaar verbonden zijn. Met namen als Noisecontrollers, D-Block & S-Te-Fan, Psyko Punkz, Tommyknocker, Darkraver en Zany hebben we al een aantal harde edities gehad. Ook dit jaar gaan we knallen, en dat doen we harder, groter en beter dan ooit met de Frequencerz!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Line-up:Marcus Aurellius
Vitellus
After:Shock
Frequencerz
MC: Tha Watcher
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marcus Aurellius Marcus Aurellius is een vaste naam tijdens onze La Bomba avonden. Deze DJ is al vanaf jongs af aan geïnteresseerd in Hardstyle en besloot op zijn 19e eigen apparatuur aan te schaffen. Meegedaan aan verschillende contesten waarbij twee maal in de laatste ronde van de Indicator DJ contest in Groningen! Marcus Aurellius stijltje varieert van early hardstyle naar de hardstyle van nu en is dan ook de perfecte naam om deze avond te openen!
VitellusHardstyle en Waspik, dan mag Vitellus natuurlijk niet ontbreken! Deze Waspikker in hart en nieren staat zowel achter de decks als in de studio garant voor een stevig potje beukgeweld. Vitellus is al een aantal jaar resident bij de hardstyle edities van Oscars (Raamsdonksveer) en La Bomba. Hierdoor heeft hij tussen een aantal grote namen mogen draaien zoals onder andere Headhunterz, B-Front en Adaro. We zijn daarom blij dat we Vitellus ook deze editie weer achter de decks hebben staan!
After:ShockAfter:Shock is een hardstyle duo uit Hilvarenbeek. After:Shock begon in 2011 als resident in Club Plaza en deden mee aan verschillende DJ contests, en met succes! In 2011 werden ze, door Ruthless, Chain Reaction en MC Apster, gekozen als beste DJ bij de Hardbeatzz dj contest. Hierdoor mocht After:Shock tijdens daaropvolgende editie van Hardbeatzz draaien tussen namen als Adaro, Deepack, Promo en Endymion. Met een flink aantal gigs in de planning en zelfs een eigen plaat in de maak gaan we nog veel van deze heren horen!
FrequencerzDeze twee helden zijn inmiddels niet meer weg te denken uit de hardstyle scene. Met producties als 'Revolution', 'Rockstar' en hun nieuwe klapper ‘Hollow’ hebben ze een unieke sound waarmee ze een enorme populariteit hebben verkregen. Het is dan ook niet voor niets dat de heren op elk noemenswaardig event in de line-up staan, van Nederland tot Australië, van Qapital tot Defqon 1. We zijn daarom erg blij om deze heren te mogen verwelkomen en we zijn er zeker van dat ze de zaal op zijn kop krijgen!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prijzen:Voorverkoop: €7,50
Deurverkoop: €10,00
Kaarten verkrijgbaar via:
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... ormat/html-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://www.facebook.com/events/188254438030487/https://partyflock.nl/party/258970:Frequencerz https://www.facebook.com/LaBombaWaspik?fref=ts