Related topics
- View the latest post: Azurity - Million Miles Away (XBONE182)
- View the latest post: Dune - Million Miles Away From Home (Hellsystem Remix)
- View the latest post: Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) (DMW 086)
- View the latest post: Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
- View the latest post: Leonski - Million Miles Away
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Denk dat hier niks meer mee gedaan wordt, aangezien ze uit elkaar zijn. Wel een aardige track overigens.
Klopt, waarschijnlijk niet..Taxi wrote:Denk dat hier niks meer mee gedaan wordt, aangezien ze uit elkaar zijn. Wel een aardige track overigens.
Maar goed, die intro/outro-kick vind ik dus wel zo facking geniaal!
Last edited by wvd on 13 Mar 2011 21:12, edited 1 time in total.
Leuk nummertje
. Lekkere kicks, leuk melodietje. Alleen die titel die ze gebruiken voor dit nummer is inmiddels wel te vaak gebruikt al
.
Alweer een nummer met "Million Miles" erin.
Vind hem overigens niet zo vet.
Last edited by Nando on 13 Mar 2011 21:23, edited 1 time in total.
-
RArtiest
- 130 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Komt niet uit 
Waarom niet weggeven of iets dergelijks als ik vragen mag? Hij is namelijk gewoon helemaal afgewerkt zover ik weetJohan010 wrote:Komt niet uit
En weer een 'Million Miles'
Verder een best leuke track
Verder een best leuke track
-
RArtiest
- last seen 11 days ago
Ben deze versie kwijt, en de nieuwe versie is niet zo vet, niet goed genoeg om vrij te geven imowvd wrote:Waarom niet weggeven of iets dergelijks als ik vragen mag? Hij is namelijk gewoon helemaal afgewerkt zover ik weetJohan010 wrote:Komt niet uit
mwa kvind hem neit zo heel bijzonder...al vaker gehoord in setjes..D'Stylerz hebben me nooit kunnen bekoren.
-
M
Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?Johan010 wrote:Ben deze versie kwijt, en de nieuwe versie is niet zo vet, niet goed genoeg om vrij te geven imowvd wrote:Waarom niet weggeven of iets dergelijks als ik vragen mag? Hij is namelijk gewoon helemaal afgewerkt zover ik weetJohan010 wrote:Komt niet uit
-
RArtiest
- last seen 11 days ago
Nee ik produceer niet meerMovingMadness wrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
waarom nu pas posten? nummer is al zo oud
-
M
Oké jammer, helemaal nergens meer of misschien in ander genre?Johan010 wrote:Nee ik produceer niet meerMovingMadness wrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
vreselijk zonde!Johan010 wrote:Nee ik produceer niet meerMovingMadness wrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
vond jullie style echt vet!
Uit elkaar, waaaaaat.
Er zaten echt geweldige platen tussen (Act of War edit luister ik nog steeds regelmatig), en deze plaat klinkt ook vrij goed
Er zaten echt geweldige platen tussen (Act of War edit luister ik nog steeds regelmatig), en deze plaat klinkt ook vrij goed
-
RArtiest
- last seen 11 days ago
Nope, niks meerMovingMadness wrote:Oké jammer, helemaal nergens meer of misschien in ander genre?Johan010 wrote:Nee ik produceer niet meerMovingMadness wrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
Zonde man, jullie waren goed bezig!Johan010 wrote:Nope, niks meer
Heb nog steeds de d'stylerz mix op youtube keihard staan
-
M
Johan010 wrote:Nee ik produceer niet meerMovingMadness wrote: Hmm jammer, produce je nu zelf verder onder de naam D'stylerz?
Beste nummer van de D'stylerz.
Maare heb je deze ook nergens meer op cd staan dan??
-
RArtiest
- last seen 11 days ago
Nope, heb al m'n cd's weggegooid heheHard Twins wrote:Beste nummer van de D'stylerz.![]()
Ben sinds vandaag weer bezig met producen, denk ik 'm wel opnieuw ga maken.
Eeuwig zonde altijd bewarenJohan010 wrote:Nope, heb al m'n cd's weggegooid heheHard Twins wrote:Beste nummer van de D'stylerz.![]()
Ben sinds vandaag weer bezig met producen, denk ik 'm wel opnieuw ga maken.
Maar wel tof dat je weer bezig bent
-
A
Onder de naam; DJ Johunk?Johan010 wrote: Ben sinds vandaag weer bezig met producen.