Nog geen duidelijke data voor, ik hoop wel Q1 dit jaar. Zaterdag zullen we vast duidelijkheid krijgen!(XQ NC)Cruelty wrote:Weet iemand wanneer dat album ongeveer uit gaat komen?
![]()
![]()
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
me is likely, wil dat album zo graag
alles is tot nu toe gewoon goed/vet
op Qlimax klonk de plaat wel lekker! wachten op HQ dus:P
Redelijke track. Vind de vocals ook niet best gedaan, dubelementen blijf ik jammer vinden en de melodie is niet helemaal lekker te volgen.
Verheug me er alweer op om deze te horen op XQ.
-
CHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
In laatste filmpje wat ze hebben geüpload zeggen ze dat nu zaterdag op XQ NC de albumpresentatie is dus ik denk dat we na zaterdag een tracklist etc. kunnen verwachtenjaron123 wrote:Nog geen duidelijke data voor, ik hoop wel Q1 dit jaar. Zaterdag zullen we vast duidelijkheid krijgen!(XQ NC)Cruelty wrote:Weet iemand wanneer dat album ongeveer uit gaat komen?
![]()
![]()
in dit filmpje:
View on YouTube
Ah, lekker vernieuwende melodie
dat hoor ik veel te weinig.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Als dat album geen
word dan weet ik het ook niet meer.
Weer een vette plaat, de melodie is wel even wennen btw.
Ben ik dan de enige hier die de vocals juist wel vet vind?
Ik word er altijd vrolijk van en het geeft de track energie imo
Weer een vette plaat, de melodie is wel even wennen btw.
Ben ik dan de enige hier die de vocals juist wel vet vind?
Ik word er altijd vrolijk van en het geeft de track energie imo
Godverdomme wat een geweldige track! Zit hem non-stop te luisteren sinds ik dit topic tegenkwam!
Het klopt gewoon helemaal... De vocals, de schreeches in de intro, de break die heerlijk kort is gehouden, het opgewekte sfeertje, de geniale melodie, en de verrassend korte climax die wordt opgevolgd door een soort extra climax met die vocal weer eroverheen. Ik zou verbaasd zijn als er nog betere tracks op het album komen!
Edit: kan een admin even de sample in de OP updaten?
Het klopt gewoon helemaal... De vocals, de schreeches in de intro, de break die heerlijk kort is gehouden, het opgewekte sfeertje, de geniale melodie, en de verrassend korte climax die wordt opgevolgd door een soort extra climax met die vocal weer eroverheen. Ik zou verbaasd zijn als er nog betere tracks op het album komen!
Edit: kan een admin even de sample in de OP updaten?