Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:14 
 

Artiest: D-Mind & Vantage Point

Track(s): Mental Illness (Delusion II Anthem)

Sample/video:


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke bromkicks, voornamelijk die laatste. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nee, niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:27 
 
Hardtraxx Elite

kei veel zin in zeker als ik dit hoor! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die synth en screech zijn erg schel en leeg, ik vind ze ook niet mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vet nummer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt leeg, en climax lijkt wel een mid intro
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks