Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 12:41 

Organisator

Spectre & DJ Nazale @ Promomix Delusion - Mental Illness:

[zippy]http://www24.zippyshare.com/v/79204546/file.html[/zippy]

Spectre & DJ Nazale staan volgende week op Delusion - Mental Illness. Voor deze gelegenheid hebben de heren een warming-up set gemaakt om in de stemming te komen. Naast Spectre & DJ Nazale is de line-up rijk gevuld. Meer informatie over Delusion vindt je hier: feesten/delusion-mental-illness-25-01-2014-paard-van-troje-den-haag-t37372.html

Veel luisterplezier, en we verwelkomen jullie graag volgende week in het Paard van Troje.

Tracklist:
01: The Machine - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
02: Public Domain Soundsystem - Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
03: Donkey Rollers - Voice Of Conscience
04: The Machine - Renaissance
05: D-Mind & Vantage Point - Mental Illness (Official Delusion II Anthem)
06: E-Force & Luna - Second Nightmare
07: Atmozfears - Up Top
08: Ivan Carsten - You Try To Play Me
09: Tatanka - Floor Massacre MMXII
10: E-Force & X-Pander - Liberty
11: Digital Punk & Ran-D - Rebel To The Grave
12: Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
13: Degos & Re-Done - Connected
14: Wavolizer - Quietly (DJ Thera Remix)
15: Deetox - Here I Come
16: B-Front & Slim Shore - Chemical
17: The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 12:50 

Hardtraxx Veteran

Ben hem aan het luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 13:07 

Hardtraxx Elite

Als jullie met zo lijst aankomen zetten volgende week zaterdag zou ik vereerd zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 20:08 

Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
Als jullie met zo lijst aankomen zetten volgende week zaterdag zou ik vereerd zijn ^^

Thanks! We zullen wel andere platen draaien dan deze maar qua stijl zal het hier niet ver vanaf liggen. Wellicht zelfs nog wat lomper dan dit :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 23:07 

Hardtraxx Veteran

Begint erg lekker, voornamelijk door de trackkeuze. Halverwege komen er iets te veel hitjes langs, die ook totaal niet boeiend gemixt zijn, al ligt dat ook wel aan de tracks met hun 30 sec intro's. Af en toe ligt hij er iets naast, maar niet storend. De teases die ik gehoord heb waren ook wel leuk en pasten er goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 23:15 

Hardtraxx Elite

Staat aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:55 

Ben het gedeeltelijk met je eens tomac. Ik vind "totaal niet boeiend gemixt" wel iets overdreven, er zitten wel genoeg teases in en je hoort duidelijk dat er gemixt wordt. Totaal niet boeiend mixen vind ik a la brennan heart die zn sets gewoon opneemt van te voren en alleen maar crossfadermixjes maakt. Desalniettemin heb je zeker een punt dat er niet heel out of the box wordt gemixt, hoewel er toch 5 switches zijn die niet echt in the box zijn gemixt. :D

Thanks voor het luisteren, en voor de feedback! Ik onderschrijf de beargumentatie zeker, alleen die vier woordjes wat minder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 20:34 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ben het gedeeltelijk met je eens tomac. Ik vind "totaal niet boeiend gemixt" wel iets overdreven, er zitten wel genoeg teases in en je hoort duidelijk dat er gemixt wordt. Totaal niet boeiend mixen vind ik a la brennan heart die zn sets gewoon opneemt van te voren en alleen maar crossfadermixjes maakt. Desalniettemin heb je zeker een punt dat er niet heel out of the box wordt gemixt, hoewel er toch 5 switches zijn die niet echt in the box zijn gemixt. :D

Thanks voor het luisteren, en voor de feedback! Ik onderschrijf de beargumentatie zeker, alleen die vier woordjes wat minder. :P

Ik bedoelde niet dat het slecht was, want het is uiteindelijk nog steeds interessanter dan hoe er meestal op feesten gedraaid wordt door de bekende dj's. Ik ben juist zoveel meer gewend van jullie dat het mij daarom extra opviel. Dus je moet het eigenlijk juist zien als een positieve opmerking :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 21:37 

Hehe aight ja als je t zo zegt kan ik er prima mee leven :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle