Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Zo te horen komen er 2 lekkere tracks aan 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
doet me een beetje aan frontliner denken
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Deed mij denken aan NC - Feel So Good met het plaatsen van de kicks haha.wrote:doet me een beetje aan frontliner denken
inderdaad. mij ook erg.wrote:doet me een beetje aan frontliner denken
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan 
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Ik vind die naam sws raar. De S met een hoofdletter, de t dan weer niet, maar dan de F weer wel?!wrote:Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
wrote:Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan

-
DHardtraxx Veteran
Sure do, Clownwrote:wrote:Dat er nog steeds mensen zijn die een hoofdletter t gebruiken in D-Block & S-te-Fan
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
Die meneer die hierna kwam draaien meneer E-Force had ook weer een nieuwe heerlijke track. Heb hem gefilmd met me i-phone weet alleen niet hoe ik hem op compu krijg gezet
Maak maar eens dat die hierbij staatwrote:Die meneer die hierna kwam draaien meneer E-Force had ook weer een nieuwe heerlijke track. Heb hem gefilmd met me i-phone weet alleen niet hoe ik hem op compu krijg gezet
-
DHardtraxx Veteran
Dat was de collab met Radical Redemption.wrote:Die meneer die hierna kwam draaien meneer E-Force had ook weer een nieuwe heerlijke track. Heb hem gefilmd met me i-phone weet alleen niet hoe ik hem op compu krijg gezet
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
View on YouTube
Iets betere kwaliteit.
Iets betere kwaliteit.
-
S
Kan er nog niet zo heel veel uit opmaken eigenlijk maar klinkt wel leuk
Zit daar op 1:20 weer zo een dubstep stukje
Als je denkt dat dat dubstep is, zou je eens dubstep moeten gaan luisteren.wrote:Kan er nog niet zo heel veel uit opmaken eigenlijk maar klinkt wel leuk![]()
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
goeie kwaliteit wel maar stukjes maar hier zit de track ook in
View on YouTube
View on YouTube
nogsteeds een frontliner gevoel erbij 
Snap echt niet wat mensen hier Frontliner achtig aan vindenwrote:nogsteeds een frontliner gevoel erbij
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Is deze bevestigd dat het DB&STF is?
F8trix of DBSTF maakt niet uit idd, maar vind het meer een passend nummer van F8trix, sluit wel aan op love en Runaway.
F8trix of DBSTF maakt niet uit idd, maar vind het meer een passend nummer van F8trix, sluit wel aan op love en Runaway.
Volgens mij nog niet nee. Dus zou zomaar kunnen na alle nieuwe dbstf tracks.wrote:Is deze bevestigd dat het DB&STF is?