Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is als het goed is met F8trix, hij retweete deze track toen iemand vroeg over hun collab...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik nou de enige die de melodie van deze track zo druk en vreemd vindt?
Een beetje lelijk zelfs. Hij blijft zo hoog hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 09:00 
 

kan niet wachten op HQ:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet deze stiekem toch vaker op. Blijft op zich ook wel goed hangen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:31 
 

D-Block & S-Te-Fan ft. F8trix - Beat As One

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StantonDJ schreef:
Ben ik nou de enige die de melodie van deze track zo druk en vreemd vindt?
Een beetje lelijk zelfs. Hij blijft zo hoog hangen.


Snap wat je bedoeld, ik had ook even iets van "Ga nou naar omlaag!!". Maar na een paar keer moet ik zeggen dat ik 't wel erg vet vind, toffe plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt op EVO uitgebracht, dus kan nu hier gesloten worden: hardstyle-releases/d-block-s-te-fan-from-the-hard-ep-evo029-t36174.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks