Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:02 
 
Hardtraxxer

Artiest: Isaac

Track(s): Sweetest Sin

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Troep²
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker zweverige climax. :D

Synth heeft iets weg van de Wildstylez-track uit de trailer voor zijn X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Troep? Ik vind dit echt superdik&vernieuwend. gigantisch lekkere euforische climax, bam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Troep? Ik vind dit echt superdik&vernieuwend. gigantisch lekkere euforische climax, bam!

Ja je vindt wel vaker dingen waarvan ik denk ' :sick: '...
Kan je misschien uitleggen wat hier precies zo vernieuwend aan is?

Ik vind de vocals namelijk echt kansloos en nergens op slaan. De mid-intro is 13/12 en... Naja de climax ook tbh... Misschien dat het op HQ wat beter klinkt, maar ik betwijfel of dat mijn mening zal veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Die intro :love: Melodie klinkt ook lekker, prima plaatje van Isaac :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Die climax is een beetje hetzelfde stijltje a la Re-Volt - Free. Klinkt aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 17:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
jaron123 schreef:
Troep? Ik vind dit echt superdik&vernieuwend. gigantisch lekkere euforische climax, bam!

Ja je vindt wel vaker dingen waarvan ik denk ' :sick: '...
Kan je misschien uitleggen wat hier precies zo vernieuwend aan is?

Ik vind de vocals namelijk echt kansloos en nergens op slaan. De mid-intro is 13/12 en... Naja de climax ook tbh... Misschien dat het op HQ wat beter klinkt, maar ik betwijfel of dat mijn mening zal veranderen.


Volgens mij is het andersom. meestal vindt jij dingen :sick: terwijl 90% van de reacties positief zijn. maargoed ot.

Leuke climax :D kicks vind ik echter wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moeten positieve reacties per se gewaardeerd worden dan? Dacht het niet. Snap ook niet waarom je denkt mijn mening te kunnen bepalen door te zeggen dat het andersom is. Alsnog benieuwd naar zijn uitleg.

Oh ja:
The Venator schreef:
vindt

*vind

-kuch- grammar nazi -kuch-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:38 
 
Hardtraxx Elite

Jij bent vast een feest om mee om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Jij bent vast een feest om mee om te gaan.

He's back! Amagawd, bel de krant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite

Dit klonk lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben jij een grote grap zeg haha.
Maargoed om toch even m'n mening te onderbouwen:

De manier waarop de vocals gebruikt zijn vind ik vet, de synth+hoge uithalen in de melodie VIND ik vernieuwend.

Zo beter meneertje mierenneuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat ben jij een grote grap zeg haha.
Maargoed om toch even m'n mening te onderbouwen:

De manier waarop de vocals gebruikt zijn vind ik vet, de synth+hoge uithalen in de melodie VIND ik vernieuwend.

Zo beter meneertje mierenneuk?

Leuk dat je het vernieuwend VINDT (!! :O), maar dat neemt niet weg dat het niet vernieuwend IS, gezien het al in 80.000 andere platen eerder gebruikt is en eigenlijk heel frequent voorkomt. Dus nee, eigenlijk niet 'beter, meneertje mierenneuk', want je onderbouwing slaat op kaas, tenzij dit je eerste plaat is na 12 jaar pauze genomen te hebben. Dat laatste lijkt me sterk, gezien ik je hier wel vaker kansloze opmerkingen zie posten.

-Teknizion Mod Edit: Juist, op dit forum gaan we met respect met elkaar om. Waarschuwing verstuurd, je mag een toontje lager gaan-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:28 
 
Hardtraxx Newbie

Hoop dat er snel een HQ komt :) lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz rot eens op met je kut posts :lol:
Je post echt als een 12 jaar ventje met een aantal chromosoompjes te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Elexz rot eens op met je kut posts :lol:
Je post echt als een 12 jaar ventje met een aantal chromosoompjes te weinig.

Hmm, das grappig als ik 12 jaar ben, terwijl een tekort aan chromosomen vrijwel altijd leidt tot een miskraam en het nageslacht amper tot niet levensvatbaar is en tevens ook van het vrouwelijk geslacht moet zijn. Beetje jammer dit :) Oh, en ik heb tenminste nog onderbouwingen waar logica in zit. Daag, tomac ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gast ben je echt zon triest ventje die in z'n dagelijkse leven zijn frustratie niet kwijt durft of kan te raken dat je het hier doet? Je kraamt ziek harde onzin uit en zit discussies te zoeken met mensen om niks.
Wat voor kansloze reacties plaats ik dan? Ben wel benieuwd:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:23 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
tomac schreef:
Elexz rot eens op met je kut posts :lol:
Je post echt als een 12 jaar ventje met een aantal chromosoompjes te weinig.

Hmm, das grappig als ik 12 jaar ben, terwijl een tekort aan chromosomen vrijwel altijd leidt tot een miskraam en het nageslacht amper tot niet levensvatbaar is en tevens ook van het vrouwelijk geslacht moet zijn. Beetje jammer dit :) Oh, en ik heb tenminste nog onderbouwingen waar logica in zit. Daag, tomac ;)

Rot op man, mensen vinden een track vet en jij vindt dat je hen moet uitschelden? Kansloze hypocriet ben je. Ga jij met iedereen zo om? Iedereen die niet jou mening deelt is kut?

OT: Lekker plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Climax :drool:
De rest is ook goed te doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Addict

Hij heeft wel gelijk, een embryo met een chromosoompje minder is niet levensvatbaar, maar met een extra 21ste chromosoom (trisomie 21 aka syndroom van down), is het wel levensvatbaar.

En nu stoppen en Isaac onderbouwde kritiek geven! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ jaron123
Boosheid is vaak het resultaat bij iemand die een discussie verliest. Fijn dat je dat even laat blijken ^^ Overigens vind ik het ook grappig dat ik volgens jou degene ben die onzin uitkraamt, terwijl jij me zojuist bespot met onzin, die ik vervolgens corrigeer en ontkracht :lol: Als je even mijn reacties leest beantwoordt dat ook gelijk je laatste vraag. Wel even lezen voordat je weer een kansloze vraag stelt ja? :)

@ ScavengerDJ
Noem 1 reactie uit dit topic waar ik iemand uitscheld. Hypocriet? I don't think so. Het dit is de omgekeerde wereld in dit topic, want ik ben degene die chromosomen te weinig heeft, een kansloze hypocriet is, een triest ventje is, ik op moet rotten en ik meneertje mierenneuk ben. Dit terwijl ik voor de rest niemand heb uitgescholden.
Ga ik met iedereen zo om? Nah, maar digitaal gebruik maken van het lage niveau van anonieme mensen is ook een vorm van vermaak ;) En het leuke is dat het vrijwel altijd werkt! :D Real life is iets anders, knul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho gast! Gefeliciteerd, je bent de belachelijkste persoon van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:16 
 
Hardtraxx Addict

Ik zit verdomme op een muziekforum, en ik kom de meest onnozele discussies tegen over embryo's en chromosomen.

In ieder geval, om maar weer ONtopic te gaan: Vette track, maar irritante vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 08:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ho gast! Gefeliciteerd, je bent de belachelijkste persoon van de dag.

Dankje! :yay:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks