Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 10:23 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit ook een leuke plaat.


Oja en Elexz, gooi jezelf weg. Niemand mag je, kus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Ik vind dit ook een leuke plaat.


Oja en Elexz, gooi jezelf weg. Niemand mag je, kus.

Gelukkig is het maar internet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Elexz, je punt is duidelijk. Nu wegwezen hier.

Ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima plaatje van Isaac, lekkere synth ook in de climax! Dat nieuwe stijltje van hem begint me wel te bevallen. Het is nog niet helemaal dat ik zeg van wow, maar hij gaat zeker de goede kant op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar Elexz heeft gewoon gelijk en is de baas in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Sorry maar Elexz heeft gewoon gelijk en is de baas in dit topic.

Not sure if being sarcastic or finally someone with brains...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermakelijk dit alles. :corn: Over de plaat: doet me helemaal niks. Ik vind het gewoon niet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:49 
 

Elexz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Sorry maar Elexz heeft gewoon gelijk en is de baas in dit topic.

Not sure if being sarcastic or finally someone with brains...


Ik hoop dat eerste
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik hoop dat eerste

Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 02:12 
 
Hardtraxx Veteran

Doet het bij mij wel goed, net zoals Dj, Ease My Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje zeg. Mooie sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Elite

Wat een gevoel in de synth! NICE
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:40 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel lekker, alleen kick is een beetje vaag. Wachten op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Heerlijk plaatje zeg. Mooie sfeer!


Eens :) . Blij verrast toen ik deze hoorde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg een beetje het DBSTF gevoel bij deze plaat, want het lijkt er wel op qua sfeer op een positieve manier. Kan aan het feit liggen dat DBSTF hem naadloos tussen hun eigen werk zette op XQ WS.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks