Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: D-Block & S-Te-Fan

Track(s): TBA (Drop It Down?)

Sample/video:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153234128264096
https://www.facebook.com/dbstf/videos/vb.127142704095/10153303732709096/?type=2&theater

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:41 
 
Hardtraxxer

Deze klinkt nu al echt vreselijk lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaa lekker weer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 17:24 
 

Kaasstaaf schreef:
Klinkt veelbelovend ^^

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 19:25 
 
Hardtraxx Elite


Vanaf 1:!3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel heerlijk euforisch en zwevend :) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker zwevend melodietje, klinkt weer goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lead (en synth) klinkt heel erg als Rebourne :P Klinkt wel tof :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 23:35 
 
Artiest

DBSTF valt (bijna) nooit tegen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mid heeft wat house-invloeden / sounds lijkt het wel. Melodie is voor mij wat te zweverig, misschien moet ik 'm wat vaker horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/dbstf/videos/vb.127142704095/10153303732709096/?type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 10:43 
 
Hardtraxxer

Zou dit dan eindelijk deze zijn?

Citaat:
@DBSTF Can't you guys make a new track with the same feeling in it as music made addict or show me the way? #ALIVEQA

Citaat:
Actually, we're working on such a track atm. #AliveQA


Deze geeft mij wel een beetje een music made addict feeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bommetje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 22:26 
 
Hardtraxx Newbie

Jaja kom maar op met een HQ preview. Wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 21:49 
 
Hardtraxxer

Werd gisteren gedraaid in time-out door een onbekende dj. Zou wel snel komen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Werd gisteren gedraaid in time-out door een onbekende dj. Zou wel snel komen dus.


Dat is F8trix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:05 
 
Hardtraxxer

Kaasstaaf schreef:
RikxMusic schreef:
Werd gisteren gedraaid in time-out door een onbekende dj. Zou wel snel komen dus.


Dat is F8trix.


Oh haha had ff niet door dat hij draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 17:13 
 

Kaasstaaf schreef:
RikxMusic schreef:
Werd gisteren gedraaid in time-out door een onbekende dj. Zou wel snel komen dus.


Dat is F8trix.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:39 
 
Hardtraxxer

Stond ook nergens vermeld dat hij zou draaien he, alleen maar ran-d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:43 
 

RikxMusic schreef:
Stond ook nergens vermeld dat hij zou draaien he, alleen maar ran-d.

Hij draait altijd volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Onder de naam Pato blijkbaar. https://partyflock.nl/artist/5452:Pato
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Klopt. Onder de naam Pato blijkbaar. https://partyflock.nl/artist/5452:Pato


Si. Al jaaaaaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel logisch dat hij nummers van DBSTF heeft liggen, maar weet iemand waarom hij in de time out draait als Pato en niet gewoon als F8trix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:03 
 

Paultheone schreef:
Het is wel logisch dat hij nummers van DBSTF heeft liggen, maar weet iemand waarom hij in de time out draait als Pato en niet gewoon als F8trix?

Geen idee maar ben er ook wel benieuwd naar dus heb het even gevraagd haha. Nu even wachten of die terug antwoord :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks