Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Resident en verschillende allias miss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Het is wel logisch dat hij nummers van DBSTF heeft liggen, maar weet iemand waarom hij in de time out draait als Pato en niet gewoon als F8trix?


Hij draait daar al heel lang als Pato. Om door te breken had hij een artiestennaam nodig i.p.v. Pato en dat is F8trix geworden. Iedereen kent hem daar ook als Pato. Ging vroeger ook regelmatig voor hem naar de Time-Out. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Drop It Down (EVO035)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 16/11/2015

Tracks:
1. Drop It Down

Samples:


Bron: Beschrijving YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 11:56 
 

Drop it down doet me minder maar ik zie dat Higher hier ook bij op komt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide zijn hele dikke platen :loving: voorkeur gaat uit naar Higher ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Drop it down doet me minder maar ik zie dat Higher hier ook bij op komt :yay:

Lijkt mij ook daarom nieuw topic gemaakt, gaan we daar verder :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks