Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
De originele SotT komt me werkelijk totaal de strot uit.

Maar dit klinkt verrassend goed :)! Heb stiekem wel vertrouwen in hun liveset! Setjes van ze zijn me eigenlijk nog nooit tegengevallen, behalve Qlimax2010.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Omg :')

En zo negatief waren de reacties voor hem niet eens, ga ff ergens anders janken aub.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Hoe raar het ook klinkt, over het algemeen vind ik hun setjes goed te doen op feestjes!
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, klinkt sowieso al beter dan het origineel voor mij! ^^
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Imation wrote:
Tienus wrote:WTF zijn sommige mensen toch een zeikerds. Als je deze hoort op een feest, zo ie zo ga je dan los!
Alsof je dan rustig stil blijft staan, een biertje gaat drinken en neit los gaat omdat de plaat niet naar jou wens is.
Ik zou zeggen, probeer dan zelf een track / edit / remix te maken die bij iedereen in de smaak valt.. sjiiittt...

p.s. vond orgineel al super vet! En als ik deze hoor op flinke zuivere boxen die in het Geldredome / HMH hangen, dan is de grond zo kapot gestampt :yay:
Geldredome even zuiver als HMH, whahaha laat me niet lachen :lol:
Haha inderdaad zeg
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
emmerick wrote:
Ofcourse wrote:hoezo je eigen nummer verkrachten.. dit was toen hun beste nummer op de album..
is gewoon een hardbass edit voor in hun liveset ..... niet een remix ofzo
zie je hem toch ook niet zeggen dat het een remix is?

OT: vind er geen zak aan xd
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Mensen ontopic graag of ik ga waarschuwingen uitdelen!
J
Ik kan DBSTF de laatste tijd steeds meer waarderen, ik vind ze zeker vooruit gaan net als WPZ en een paar andere.
Maar zoiezo maken ze een keer een Edit voor een feestje en is het voor veel kuddevolk hier op Hardtraxx gelijk weer hek van de dam en komen de tissues weer te voorschijn.

Ben benieuwd, hoop snel een Free-Release.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kettingzaag wrote:Mensen ontopic graag of ik ga waarschuwingen uitdelen!
Hahahaha :thumbsup:

Vind 'm eigenlijk wel fijn, heb me niet zo gestoord aan het origineel als Pommer krijg ik het idee maar misschien ben ik daar nog even wat te nieuw voor.
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Kettingzaag wrote:Vind het ook niet verkeerd hoor. Ga me hier wel op vermaken zaterdag :)
Precies, gaat best goed komen :)
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Pommer wrote:Het slechtste hardstyle nummer ooit gemaakt krijgt een update, daar zat ik nou net op te wachten, maar het kleine stukje wat we nu horen valt me mee, hoop dat de rest van de edit dat dan ook doet.
Whut? Dit was kippenvel ten top toen deze track net uit kwam :oh:
J
Hardtraxxer
64 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Nightbreaker wrote:
Pommer wrote:Het slechtste hardstyle nummer ooit gemaakt krijgt een update, daar zat ik nou net op te wachten, maar het kleine stukje wat we nu horen valt me mee, hoop dat de rest van de edit dat dan ook doet.
Hahah toen dit nummer uitkwam ging pommer nog niet eens naar feesten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Laat hem lekker lullen met zijn slechtste hardstyle nummer ooit, we moeten hem natuurlijk stoer vinden!
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ach wijf zeik toch niet zo. als iemand een nummer niet mag dan kan dat toch gewoon.
J
Hardtraxxer
64 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Bart0ving wrote:Ach wijf zeik toch niet zo. als iemand een nummer niet mag dan kan dat toch gewoon.
volgens mij begin je nu zelf te zeiken ;)
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
J.orisss wrote:
Bart0ving wrote:Ach wijf zeik toch niet zo. als iemand een nummer niet mag dan kan dat toch gewoon.
volgens mij begin je nu zelf te zeiken ;)
Volgens mij zeik jij nu over iemand die zeikt over iemand die zeikt, zullen we kappen met wie er zeikt? gast, zo kan je eeuwig doorgaan..
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
J.orisss wrote:
Nightbreaker wrote:
Hahah toen dit nummer uitkwam ging pommer nog niet eens naar feesten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Laat hem lekker lullen met zijn slechtste hardstyle nummer ooit, we moeten hem natuurlijk stoer vinden!
Snap zo'n reactie van jou niet. Wil eigenlijk wel weten waarom deze track echt de slechtste ooit is, zijn er toch behoorlijk wat slechter imo :P Hij was wel erg overplayed in die tijd, toen was ik em ook ff zat
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kettingzaag wrote:Mensen ontopic graag of ik ga waarschuwingen uitdelen!
laatste keer...
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Vette edit benieuwd hoe hij live gaat klinken :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Nrgizer wrote:Vette edit benieuwd hoe hij live gaat klinken :)
Dit dus :)
T
Hardtraxxer
538 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Dit gaat er live lkkr opklappen! :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Met het origineel heb ik helemaal niks. Deze edit klinkt opzich wel gaaf :)
Bierkoning
last seen 25 days ago
J.orisss wrote:
Nightbreaker wrote:

Hahahahaha :lol: Oh wat geniet ik hier van. Ik hoop zo dat iedereen mij stoer vind, dat was de achterliggende gedachte van mijn post namelijk. Ik ging inderdaad nog niet naar feesten toen deze uit was, ik heb gewacht tot m'n 16e, maar dat is wel heel erg laat natuurlijk he!
Nightbreaker wrote:
Ik weet niet, ik was toen best fan van Dbstf, maar dat nummer irriteerde me gewoon al gelijk. Vond MMA enzo wel vet maar deze kon ik echt niet aanhoren. Verschrikkelijke vocals en een afgrijselijke zeurderige melodie met slappe kicks.
Last edited by Pommer on 09 Feb 2012 16:10, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2022
Laten we het maar op smaak gooien :P Vond dat 1 van de vetste tracks van het moment
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Vond MMA enzo wel vet maar deze kon ik echt niet aanhoren. Verschrikkelijke vocals en een afgrijselijke zeurderige melodie met slappe kicks.
Wait whut?
Bierkoning
last seen 25 days ago
TiMOTHYb wrote:
Pommer wrote:Vond MMA enzo wel vet maar deze kon ik echt niet aanhoren. Verschrikkelijke vocals en een afgrijselijke zeurderige melodie met slappe kicks.
Wait whut?
Ja ik weet het, dat was MMA voor sommigen ook als je het zo bekijkt :P Maar die sprak me wel aan.
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Dec 2014
je kan er nog niet veel uit wijs worden maar na hardbass (zondag dus) zouden ze al hun edit's op hun youtube account zetten.. en aangezien ik niet naar hardbass ga kom ik er zondag wel achter! ze hadden er toch een edit van madhouse gemaakt?