Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De originele SotT komt me werkelijk totaal de strot uit.

Maar dit klinkt verrassend goed :)! Heb stiekem wel vertrouwen in hun liveset! Setjes van ze zijn me eigenlijk nog nooit tegengevallen, behalve Qlimax2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 01:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Omg :')

En zo negatief waren de reacties voor hem niet eens, ga ff ergens anders janken aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe raar het ook klinkt, over het algemeen vind ik hun setjes goed te doen op feestjes!
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, klinkt sowieso al beter dan het origineel voor mij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 10:58 
 
Hardtraxx Elite

Imation schreef:
Tienus schreef:
WTF zijn sommige mensen toch een zeikerds. Als je deze hoort op een feest, zo ie zo ga je dan los!
Alsof je dan rustig stil blijft staan, een biertje gaat drinken en neit los gaat omdat de plaat niet naar jou wens is.
Ik zou zeggen, probeer dan zelf een track / edit / remix te maken die bij iedereen in de smaak valt.. sjiiittt...

p.s. vond orgineel al super vet! En als ik deze hoor op flinke zuivere boxen die in het Geldredome / HMH hangen, dan is de grond zo kapot gestampt :yay:


Geldredome even zuiver als HMH, whahaha laat me niet lachen :lol:


Haha inderdaad zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Ofcourse schreef:
hoezo je eigen nummer verkrachten.. dit was toen hun beste nummer op de album..


is gewoon een hardbass edit voor in hun liveset ..... niet een remix ofzo

zie je hem toch ook niet zeggen dat het een remix is?

OT: vind er geen zak aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen ontopic graag of ik ga waarschuwingen uitdelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:10 
 

Ik kan DBSTF de laatste tijd steeds meer waarderen, ik vind ze zeker vooruit gaan net als WPZ en een paar andere.
Maar zoiezo maken ze een keer een Edit voor een feestje en is het voor veel kuddevolk hier op Hardtraxx gelijk weer hek van de dam en komen de tissues weer te voorschijn.

Ben benieuwd, hoop snel een Free-Release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Mensen ontopic graag of ik ga waarschuwingen uitdelen!

Hahahaha :thumbsup:

Vind 'm eigenlijk wel fijn, heb me niet zo gestoord aan het origineel als Pommer krijg ik het idee maar misschien ben ik daar nog even wat te nieuw voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:59 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Vind het ook niet verkeerd hoor. Ga me hier wel op vermaken zaterdag :)


Precies, gaat best goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het slechtste hardstyle nummer ooit gemaakt krijgt een update, daar zat ik nou net op te wachten, maar het kleine stukje wat we nu horen valt me mee, hoop dat de rest van de edit dat dan ook doet.

Whut? Dit was kippenvel ten top toen deze track net uit kwam :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:40 
 
Hardtraxxer

Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:
Het slechtste hardstyle nummer ooit gemaakt krijgt een update, daar zat ik nou net op te wachten, maar het kleine stukje wat we nu horen valt me mee, hoop dat de rest van de edit dat dan ook doet.

Whut? Dit was kippenvel ten top toen deze track net uit kwam :oh:


Hahah toen dit nummer uitkwam ging pommer nog niet eens naar feesten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Laat hem lekker lullen met zijn slechtste hardstyle nummer ooit, we moeten hem natuurlijk stoer vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:49 
 
Hardtraxx Addict

Ach wijf zeik toch niet zo. als iemand een nummer niet mag dan kan dat toch gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:51 
 
Hardtraxxer

Bart0ving schreef:
Ach wijf zeik toch niet zo. als iemand een nummer niet mag dan kan dat toch gewoon.


volgens mij begin je nu zelf te zeiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Bart0ving schreef:
Ach wijf zeik toch niet zo. als iemand een nummer niet mag dan kan dat toch gewoon.


volgens mij begin je nu zelf te zeiken ;)


Volgens mij zeik jij nu over iemand die zeikt over iemand die zeikt, zullen we kappen met wie er zeikt? gast, zo kan je eeuwig doorgaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:
Het slechtste hardstyle nummer ooit gemaakt krijgt een update, daar zat ik nou net op te wachten, maar het kleine stukje wat we nu horen valt me mee, hoop dat de rest van de edit dat dan ook doet.

Whut? Dit was kippenvel ten top toen deze track net uit kwam :oh:


Hahah toen dit nummer uitkwam ging pommer nog niet eens naar feesten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Laat hem lekker lullen met zijn slechtste hardstyle nummer ooit, we moeten hem natuurlijk stoer vinden!


Snap zo'n reactie van jou niet. Wil eigenlijk wel weten waarom deze track echt de slechtste ooit is, zijn er toch behoorlijk wat slechter imo :P Hij was wel erg overplayed in die tijd, toen was ik em ook ff zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Mensen ontopic graag of ik ga waarschuwingen uitdelen!

laatste keer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette edit benieuwd hoe hij live gaat klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Vette edit benieuwd hoe hij live gaat klinken :)

Dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 16:01 
 
Hardtraxxer

Dit gaat er live lkkr opklappen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 16:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Met het origineel heb ik helemaal niks. Deze edit klinkt opzich wel gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 16:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:
Het slechtste hardstyle nummer ooit gemaakt krijgt een update, daar zat ik nou net op te wachten, maar het kleine stukje wat we nu horen valt me mee, hoop dat de rest van de edit dat dan ook doet.

Whut? Dit was kippenvel ten top toen deze track net uit kwam :oh:


Hahah toen dit nummer uitkwam ging pommer nog niet eens naar feesten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Laat hem lekker lullen met zijn slechtste hardstyle nummer ooit, we moeten hem natuurlijk stoer vinden!

Hahahahaha :lol: Oh wat geniet ik hier van. Ik hoop zo dat iedereen mij stoer vind, dat was de achterliggende gedachte van mijn post namelijk. Ik ging inderdaad nog niet naar feesten toen deze uit was, ik heb gewacht tot m'n 16e, maar dat is wel heel erg laat natuurlijk he!

Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:
Het slechtste hardstyle nummer ooit gemaakt krijgt een update, daar zat ik nou net op te wachten, maar het kleine stukje wat we nu horen valt me mee, hoop dat de rest van de edit dat dan ook doet.

Whut? Dit was kippenvel ten top toen deze track net uit kwam :oh:


Ik weet niet, ik was toen best fan van Dbstf, maar dat nummer irriteerde me gewoon al gelijk. Vond MMA enzo wel vet maar deze kon ik echt niet aanhoren. Verschrikkelijke vocals en een afgrijselijke zeurderige melodie met slappe kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laten we het maar op smaak gooien :P Vond dat 1 van de vetste tracks van het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Vond MMA enzo wel vet maar deze kon ik echt niet aanhoren. Verschrikkelijke vocals en een afgrijselijke zeurderige melodie met slappe kicks.

Wait whut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 17:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Vond MMA enzo wel vet maar deze kon ik echt niet aanhoren. Verschrikkelijke vocals en een afgrijselijke zeurderige melodie met slappe kicks.

Wait whut?

Ja ik weet het, dat was MMA voor sommigen ook als je het zo bekijkt :P Maar die sprak me wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 17:20 
 
Hardtraxxer

je kan er nog niet veel uit wijs worden maar na hardbass (zondag dus) zouden ze al hun edit's op hun youtube account zetten.. en aangezien ik niet naar hardbass ga kom ik er zondag wel achter! ze hadden er toch een edit van madhouse gemaakt?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks